Monday, October 5, 2009

makeover

:)

Haish. tiba2 aku rasa macam... "i need a makeover please!!"

nape dlm tv mcm senang2 je org dpt kena makeover? (ni pengaruh TV namanye ni HAHA) kena masuk contest dulu ke ape? atau kena beli makeover sticker kat blkg plastik maggi?? T__T. aku rasa sepanjang aku metekedarah maggi takde plak aku nmpak iklan makeover session ditampal kat blkgnye! (okay dah terlalu byk merepek ni)

aku nak makeover dari segi, muka (i mean facial treatment utk menyahkan semua jerawat la bukan plastic surgery yer excuse me), badan (ini bermaksud spa treatment, wardrobe etc), penampilan (ada stylist yg tunjukajar utk mendandan diri)..bla bla bla

dah le tu ciare! kot yer nak berangan pon jgn la melampau ^.^

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. cuba tgok sini..best2 untuk make over

    ReplyDelete
  2. aku ni kurang berkenan ler tudung yg ko pakai tu...nampak macam umur pertengahan je...hishhh....
    aku bkn maksud kan ko la. aku maksud kan sape2 yg pakai tudung gitu la.huhuhu....

    ReplyDelete
  3. hehe...tuh ler kan. tgk dlm tv sesenang jek dorg dpt makeover for free. aku pown nk gak makeoverrrrr...

    :P

    ReplyDelete
  4. ||edjeejasmi|| tgk mn? ur blog ke?

    ||mawar|| haishh tau xpe...sbb tu aku letak gambo yg tu agar ada org kesian lalu memakeover kan ai..hahaha

    ||Zie|| tu laa kan..jeless jelesss T__T

    ReplyDelete
  5. sorry lupa lak nk bai link..hikhik..
    http://mekap-mekap.blogspot.com/search/label/Tutorial

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha