Monday, October 19, 2009

Nak mogok seminggu lah ~~

Ada org tu cakap pipi aku nampak extra tembam pakai shawl gini. yer aku tau lah, memang tembam. tapi perlu ke nak ucapkan secara live depan i? kot yer pon bg lah sms jer cam time bercinta dulu. uuuuu. nak nangesss T____T. maka oleh itu aku isytiharkan aku merajuk dgn org tu selama 168jam bersamaan dgn 7 hari. huhu (tp mcm tak logik je aku nak majuk lama2 gini. heh). err merajuk dan simpan dlm hati bleh? gugugugu (-_-")
Tapi waloape pon aku ttp nak pakai tdung gini. nak jgk berperasaan ala2 remaja2 kan. sbb aku rasa remaja je ramai pakai ni. ke salah fakta ni? :p err tak pon mgkin nampak muda & fresh mcm jus oren kot bila pakai shawl gini. sila lihat gamba di atas. muda x?? haha. daaaaa ~~~ aku mmg mude okek. sweet 25 :) sila la zoom kalo nak nengok parot jerawat di pipi i. haishh tah nape jerawat suke menyerang kat pipi belah tepi aku ni. kat pipi bhgn depan cam kureng jerawat nak naik. haish. jerawat tu pon tau idup nomad kot :p

bluekkkk. hehe saje nak jelir lidah kat org tu. hehe. anyway dah tak kecik ati pon. haha. saje nak bikin sensasi. nak mrajuk gane, dah siang malam nampak dia. berkongsi segala2nya. i xmampu nyahhh nak majuk2 ngn dia. sbb guwe sayang sama dia. hehe. plus, aku mmg tembam ape. so nak majuk apekajadahnye??? apa yg penting, redha jelah atas ketembaman sendiri. ini pon bersyukur lah ada pipi. cube ko tgk org somalia yg xde pipi nampak tulangggg aje tu, ko lalu ke nak tgk camtu? kesian nengoknye. hurmmm, ape pon aku bsyukur ke hadrat Ilahi kerana dikurniakan pipi gebu gini (which is sgt rare aku rasa org yg pipi cam aku, kalo ada sila gtau yer) dan moga baby2 aku nanti pon gebu mcm i. hehe. br sedap nak pelok ^__-. amiiinnnn

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. hai, aku suka ayat " (which is sgt rare aku rasa org yg pipi cam aku, kalo ada sila gtau yer) dan moga baby2 aku nanti pon gebu mcm i."


    Iklhas & Salam kenal
    Mr. J

    ReplyDelete
  2. ^^mrJ^^ hehe rasa segan pulak dgn petikan tersebut (-_-")

    :p

    anyway thanks singgah sini :)

    ReplyDelete
  3. hey ci-ah. wah terer tak aku sebut nama ko.
    aku pun rare sebab berpipi shinchan uols. sangat risau nak bernikah sbb sangat rare lah sekarang. auuu.

    ReplyDelete
  4. ^^lisa^^ terer terer :) ya ampun mcm xpecaya pipi kamu pon rare. hihi. erm meh upload sket gambo sbg bukti :P

    ReplyDelete
  5. ciare kamu tidak perasan ke memang sy rare dari dulu. hukhuk.

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha