Friday, October 16, 2009

Pengakuan

Hehe aku sukeeee sgt weekends ni. sebab ape?? sebab aku dapat nonton cerita2 hindustan!! yeayyy. haha minah tak berapa jiwang mcm aku pon minat giler cerita hindustan i tell you ;) erm maka kalo tang deepavali ke atau perayaan india yg lain aku heaven la nengok tv sbb layan cerita2 industan. cita tamil??? oh aku layan sajeeee. hehe. tambah2 mak ada kat umah aku. lagi lah kemaruk mak nengok cite tamil. plus! mak aku fasih bahasa tamil okek walopon xde darah kacukan tamil. hehe :p

cite kal ho na ho adalah antara cerita favvy aku sepanjang zaman kot ^___^. aku rasa aku nangis paling byk nengok cite ni. tp aku suke shah rukhan mati sbb aku suke saif ali khan moree!! yeayy =D haha over di situ.

Okay lah semua selamat bercuti Deepavali yer. besok lusa haruss ada entri. i kan dah ada broadband. aauuuuwwww ~~~

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. sudah ada broadband ye
    bagus..
    lepas ni boleh online selalu
    *dan sila pastikan tak berebut dgn en suami anda

    ReplyDelete
  2. ^^Dayu^^ erm xde la jgk selalu on9 nye..nak berblogging kat umah bukan main malas lagik. sibuk wat keje2 umah..huhu


    eh skrg pon dah ada tanda2 berebut dah.teeheee :p

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha