Thursday, October 29, 2009

Pieces of Art ^__~

Well done uitm! sbb aku rasa time aku belajo dulu xde pon tempat2 menarik camni tau. errr atau adekah aku tak tau kewujudan tempat2 seperti ini?? hahaha. logik jugak aku tak tau sbb aku sgt2 tak amek pot tentang alam sekeliling ape yg terjadi kat U dulu. most of the HOT news aku adalah orang yg terakhir tau. fine. i mmg taknak amek tau. wtf nak amek tau sume2 pasal ni. really not me lah. dan jangan pernah tanya nama lecturers @ cikgu kat aku. ternyata hanya satu atau dua nama je aku dapat sebut (kecuali semetrik lah, time blaja situ sume sgt close dgb cikgu. tanpa cikgu2 tersebut aku xkan berada di sini. i lap you cikgu <3), malah selalu sgt berlaku sessi meniru nama lecturer time exam. biasa lah kat U mesti kena isi ruangan nama lecturer kan.

lawaking gile ah sbb sumpah aku tak bleh nak recall nama lecturer. aku hafal nama subjek dah cukup brilliant. haha. xpe yg penting result mantap (walopon xdpt dean list xpe xpe fine). dan selalunye puanhanacikenlitel lah yg menjadi mangsa tiruan aku. sbb dia mmg prihatin bab2 nama lecturer ni. erm yg lain pon prihatin jgk kot. tp time exam mcm suke dok dkt hana. dpt auraa nak sbb hana selalu baca doa utk kami semua b4 exam. muuuah sket kt Hana.

Eh Eh ini bukan nak cite pasal Hana yer. weehee :p. ini adalah nak cerita pengalaman aku berada di Uitm Shah Alam selama lebih kurang 3 jam sbb lagi 4 jam aku berjalan ke PAS, SACC mall dgn PKNS. wakakaka.

Erm anyway haruslah keboringan time konvo kan, so aku pon pakse ati bawak aku jenjalan sekitar tempat konvo tu. which quite interesting lah. sbb mostly U lain dewan konvo dia mcm ala2 jauh dgn facilities lain. tapi kat uitm tak. ada mcm2 pulak tu. ada mini muzium, bilik pameran bersejarah, bilik art etc.

Dan yg paling menjadi kesukaan aku adalah Art Gallery Tuanku Zahirah :) emm mcm smgt nak masuk sbb dia permaisuri negeri terengganu. boleh ke alasan camtu?? haha. okay jom masuk!!

Sebelum nak masuk art gallery ko akan nampak mende ni. hmm....excited nak masuk :p

hah tgk si pink lady tu, jalan menonong tgglkan i. huhu. dia pulak semangat nak nengok gallery ni. helloooo ati! ko bukan budak uitm s.alam ke? apekesss ko excited lebih? nampak sgt ko pon 1st time masuk sini. kikikiki :p

gambar blkg ati tu cantek. tp bila tenung lama2 aku jd penin. maka aku nak replace dgn muka ati =D

ish aku ni suke jugak bunga2 ni rupanya ek. i ingat i macho rupanya minah bunga. kahkahkah =D errr gemuk giler seh aku dlm picture ni. hmm salah teknik ni ;)

one of the best picture ever. serius terpaku dan terpana beberapa minit depan lukisan ni. ermm cantekkkkkk. dan ia telah menjadi wallpaper laptop aku skrg. hehe. owh canteknyaaaaa. ehh jgn lupa beri credit kpd penulisnya :) sila lihat di bawah yer.

em ini lah pelukisnya. memang semua art di sini adalah hasil karya pelajar2 uitm :)

okay beri laluan beri laluan :p

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. I'm appreciate your writing skill.Please keep on working hard.^^

    ReplyDelete
  2. terserlah ci-are terpaku depan lukisan tersebut. hihi

    ReplyDelete
  3. ^^to...erm i cant write that :p^^ okay thanks ya for visiting here ^,^

    ^^kaklong^^ hehe kaki i kena paku nyahh ;)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha