Monday, October 19, 2009

Puteri 7 Tolak Puteri 4 = Puteri 3

HAHA aku yakin hanya geng puteri 7 saje paham dgn tajuk di atas. kehkeh :p biasalah, the other puteri 3 udah dtg minggu lepas. ni plak ada lg puteri 2 dtg bertandang ke teratak buruk i. hihi. sorg je lagi puteri x dtg umah i. ateh plisss bertgjawab skg :p okey lah, sume summary ari sabtu udah dicerita'in kan? so now upload pictures sajo. hehe. layannnnn....^__^

puteri ciare, puteri balkis, puteri hana. semua bukan puteri bunian yer hrp maklum ;) anyway, gamba sekeliling umah terpaksa diblurkan kerana bersepah2. hehe. langsir sliding i? harus PINK. TQ kpd ma mertua i sbg sponsor :)

cube ko ukur diameter pipi aku tu!! giler tembam seh. dlm gamba ni nampak okek sbb teknik superimpose heh. biasa lah kalo tgkap camera di atas, maka pipi nmpak tersorong2 (??) sket. haha. mata pon lebih bolattt. cube ko tgk gamba pertama di atas. pipi aku dah mcm kawah kuali beso nye. mata pon sepet. that's me okey.

haish saje bg extra gambo. haha. ketiga2 gambo bleh dienlargekan. saje nak bg korg tgk lubang2 kat muke aku plus parut2 jerawat. nak sgt tgk kan? i know i x lawa T__T

Sekian saje. hehe.

Xoxo;
Ciare =)

8 comments:

  1. eh eh... da pakai shawl la die... tpp kalo kasik lilit lg.. lg somell yunk... ^_-

    ReplyDelete
  2. waaaaa ciare da pakai shawl :D cantek arrr shawl krim ngan pink tu, sukee sukeee


    xpe ciare, kemas2kan siket lagi, pastu cantekkk laaa :D x pe tembam tu, aku pun nampak pipi naik gak bile pakai shawl, tp dah diri sendiri suke, ape org lain nampak x kesahh daaaa heheheheh

    ReplyDelete
  3. ^^mira^^ aiyark kena lilit bape lilitan lg? huhu. shawl tu mcm xpnjg sgt plus, kepala besar so lilitan terhad T___T

    ^^dd^^ uuuu...jenuh nak bg kemas lagi tau. failed i T__T. erm betol, aku tatap akan pakai selagi buleh.siap nak beli lg byk2 haha.lantak ah org nk komen ape sekali pon :P

    ReplyDelete
  4. ai nak pgl u kak ham laa.....matured nye la nmpk...

    ReplyDelete
  5. ^^rosma^^ pgil la ape2..i redha T___T

    ReplyDelete
  6. vheyyy!! sape2 minat join kelas makeup jom la!!7/11, kat KL! sape minat register cpt2 tau! 0162128740

    http://www.eyrarizal.com

    ReplyDelete
  7. aah la aku xperasan ko pakai shawl.ko kene beli y pjg ciare.nti ko belit2 je xpyh pkai brooch da. jimat brooch. hehe.. yg aku perasan ko lg bgaye dr tetamu yg dtg.haha

    ReplyDelete
  8. ^^Eyra^^ ok TQ

    ^^Biku^^ wakaka..udah2 le tu. xsggup aku nak pnjg2 dah..ckup la shawl pnjg tu jek.hihi...well i smpat makeup smbil korg sesat2 tu..haha

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha