Wednesday, October 7, 2009

Ramalan Gempa Bumi

Takot kan?? siap bleh ramal2 pulak akan ada gempa bumi di indonesia dlm masa terdekat. Dan paling menseramkan ai, gempa bumi itu bakal lebih dasyat sbb diramal menghasilkan 8 skala rektor atau lebih (betol ke aku eja skala rektor tu? :p).

Nauzubillah. kalo betul la akan terjadi, ape la pulak impactnye pada malaysia kali ni? sbb kononnya ia bakal mengimpactkan negeri negeri pantai barat malaysia. which is perlis, penang, kedah, perak, selangor, melaka, n9....dipendekkan cite, semua negeri yg ada laut tu kena lah bsiap sedia noo T__T.

erm walaupon kampung aku tepi laut, tapi tak risau sgt. sebab ia bukan di depan laut luas. kiranya ala2 teluk gitu. kejadian2 impact gegerak b4 this pon, alhamdulillah x jejaskan kampung ai tu. harap2 di masa depan pon tetap selamat. amin.

tapi kan, teknologi mengesan gempa bumi tu xbleh ke ramal sekali tarikh dgn jam waktu kejadian gempa bumi?? huhu. haiyaaa aku manyak risau ni. udah le client site ni aku dok tingkat 18. kalo jadi pape kang camno?? uuuu makkk takottttt.

yang buleh dibuat adalah BERDOA saje.

Xoxo;
Ciare =)

1 comment:

  1. ade ramalan lg ek..
    haritu pon hostel sy da bergegar..
    nasib xde pape..

    mula2 igt pitam ke pe kn..huhu

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha