Thursday, November 19, 2009

Bestke "Jangan Tegur.......lagi" ??

Aku ada buat Pinky Lady Contest. Mari mari join :) Goodluck semua =p

Wuah mcm menarik kan? takde lah, 1st time aku tgk preview cite ni kat tv3, terus melompat setinggi 2meter aku rasa!! HAHA bleh join acara lompat tggi terus. huhu =p alaaaa tapi aku ade keberanian ke nak nengok cite2 unsur seram ni?? malam tadi yg konon2 nak tgk cite antu pon aku dah seram sejuk mcm hape dah. laki dah tido, aku sorg terkebil~kebil mata membulat. huhu. tension 0o0o kalo tak dapek tido. mule ah pikiran ni pikir bukan2. haish T____T


bila baca sinopsis cite ni, ala2 okay lah kot. hmm bila lagi nak sokong barang buatan malaysia kan. drama kategori barang le jugak. huhu. oleh itu, mari tgk ramai2 malam ni di tv3 :D pukul 9 ke 9.30 ek? itu aku tak ingat. hehe. yg penting, paku bontot ko depan tv malam ni. huhu. selamat nonton ;)

pssssttttt: besok gtau i ape jadi,
sbb kebarangkalian aku utk TAK tgk....
adalah sgt tinggi. HAHA.
i penakot la nyahhhh ;)

Xoxo;
Ciare =)

4 comments:

  1. erk ciare ntah la aku pun dh jadi minah lemah semangat sejak2 tgk org masuk antu dpan2 mata..
    sblum2 ni tak pon. tensen je.

    ReplyDelete
  2. erm..nape cite ne macam penah tgk je sblom ne..esp part yg myt nenek die kejap ade sebelah die pastu kat bawah katil die..name pon same baizura..tp cite tu ending die baizura tu sbnnrye kene bunuh ngan makcik die..makcik die yg bomohkan die smpi gile..n aida aris belakon jadi pompuan yg terlanggar die, tu pon pas die jadik roh yg bongkar sume tu..cite die cam same je..kesinambungan ke ape..hhehee..sape tau angkat tangaan

    ReplyDelete
  3. myheart. if im not mistaken ceta ni same ngan filem jangan tegur tu. tp ni versi drama punye. so jalan ceta tu lebih kurg same la.

    hee

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha