Friday, November 6, 2009

ciare pempuan emo. tsk +____+

Okay fine. kelak bila aku ada anak perempuan aku nak namakan dia Nur Amina dan nak jauh2 kan dari perkataan Sarah (empunya nama sarah jgn marah saya ye. saya pempuan emo T___T). HAHA. ini semua gara2 emo tak tentu pasal tgk cite Nur Kasih +____+. owh ternyata aku ni selalu terbawak2 perasaan lepas tgk sesuatu cite. huhu. haish.

Ohh my jimmy choo!! (hehe selingan kejap pisau cukur =p) bila la Nur Kasih nak abes ni? menderita jiwa aku selagi cite ni tak abes dan selagi sarah tak dihukum. huhu. wuah ciare kamu sgt emo ni apesal??? baiklah, aku mau beradu sekarang. jgn tido kang mimpi buruk sudah >__<

psssttt: adakah ini entry plg pendek?

Xoxo;
Ciare =)

10 comments:

  1. wa teremo suda cia nieyh,,,,hukhukhuk

    ReplyDelete
  2. kak ciare! nur kasih ade 26 eps..hihi xlme lg hbis la tu...sy pun xsba nk tgk die hbis..same2 la meroyan tgk enduing die ek..hihihi

    ReplyDelete
  3. ^^mazz^^ hihi..biasa i drama mesti lebeh =p tp hrp2 la ending cam mazz citer tu :)

    ^^nurulezzah^^ ahaha..yeayy xsbr nk tgk smpai abes. tak menahan dah rasanya T__T

    ReplyDelete
  4. sy pon tak suka sarah jugak kak ciare..huuhu
    x sabar kn tgk ending die..:P

    ReplyDelete
  5. srius rasa macam nak gigit je sarah tu..duk laga2 kan org plak dia

    ReplyDelete
  6. ciare..ann dah taw ending citer ni..nanti aidil n leya tu cerai, pastu si liya ni pulak g pinangkan nur untuk aidil..huuh

    ReplyDelete
  7. benci lah episod semalam..dan kalau betol ending sperti ann ckp tu mmg sgt najis la cite ni!ops termencarut pulak

    ReplyDelete
  8. ^^nedynadia^^ tulaaaa tak menahan rasanya nk tgk ending..rasa nak skip part2 sakit ati :P

    ^^zack^^ jom kite gigit dia ramai2..aumm =p

    ^^ann^^ alaaaa...yeke ann??hmmm tp nape Qaseh@mazz cite lain pulak...huhu..mn satu btol ni? T__T

    ^^yani^^ lebih teruk dr najis dadah...huhu..emo tak abes lagik =p

    ReplyDelete
  9. bc sinopsis tu kat cni mahalo.com/sinosis nur kasih

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha