Thursday, November 12, 2009

Di kala ini....................

Fuhh sejuuuk sejuuuk. dah le aku sensorg dalam opis ni. hmmm, ape lg..sume aircond pon menyerang aku sorg le. kalo ramai2 ada haba sket =p (eh tetima matul dtg. huhu)

anyway lately aku rasa mcm kesihatan merudum sket. malam aje panas, panas aje malam. sampai suami gerak aku tgh tido dan ckp "panasnye badan. kite pegi klinik nak yang?". aku tidoooo aje smula haha. buat2 tak dengar soalan dia. tido lagi masyukkk i tell you. lepas tu aku diserang penyakit tido awal skg ni. asal kul 10.30 pm aje dah terbungkang atas katil (sonok la laki aku dpt main tenet smpai tgh malam. huhu. almaklumle dia lg active FB dr aku. HUHU. aku biarkan aje dia. senyap2 masuk bilik terbungkang. nikmat w0o0 tido awal bangun lambat. KAHKAH)

Errr mengenai gambar di atas, abaikan lubang idong i yg besar itu. kalo ade pertandingan lubang idong beso gtau aku eh. i nak join. konfem juara :p

Itu je kot aku nak bebelkan ni. i baru pas makan sandwiches, hash brown, iced chocolate. fuhhh ~~~~ nikmatttt. perot dah kenyang dan buntal. lepas ni? aku akan turun bawah dan melawat sekitar INTRADE & KLITF 2009. arini last day. I bet ade jualan mega sales. hihi. harap2 tuan kedai perabot tu nak jual bidai kayu yg aku nak dgn harga runtuh! =D

Welcome to Intrade & KLITF 2009

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. wahh felik ni.....hhuhuhuh....hmmm..daku juga mempunyai simtom yang pelik juga...

    ReplyDelete
  2. ^^Ann^^ tu lar psl..adekah kitee......???? hehe. insyaAllah. kan ain kan? hehe.

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha