Thursday, November 12, 2009

Harini aku agak tertekan dgn beberapa isu (hehe minah ni tak abes2 nak tension tiap ari. aku rasa dlm sehari tak penah tak tension. kalo cili padi abes lg tension camne nak mkn budu? huhu). Erm mau maaak tak tension, mcm2 masalah jatuh ke riba segedebakk. okay lah aku nak senaraikan ketensionan aku kat sini dgn harapan org yg baca akan turut tension sekali. yahooooo dot com dot my :p

tension #1: nape laaaaa susah bangat nak masuk web airasia ni?? HUHU. naik gile dibuatnye!! mentang2 ler promosi free seats udah tiba. uuu aku berharap by 15 nov aku dah dapat beli tiket yg aku nak T___T. tp beli tiket awal2 pon bahaya jgk kan. tak apa tak apa. plan dulu. kalo ada rezeki ada lah, kalo terlebih rezeki bleh pergi bertiga. acecece :p

tension #2: aku nak tgk Raja Nazrin dekat bawah. erm dengar kata dia bawak wife dia Zara tu. huhu......nak tgk nak tgk...tp mcm kena halau kot kalo pegi T____T

tension #3: aku dah start migraine pikir nak masak ape malam kang. malam ni malam jumaat. taknak masak bleh??KAHKAHKAH (padahal tiap ari pon tension psl ni T__T)

tension #4: weekends ni aku bakal menjadi single sbb suami tiada di rumah. huhu. 1st time o0o0 kena tinggal. aritu aku tgglkan dia 3 hari time g kusus di langkawi. now, dia lak tgglkan i. wuaaaa. sayang i miss u already T______________________________T (hah amek ko sedih plg pjg. nk smbg lagi T_________________________________________T)

tension #5: fuhh tension aku nak pikir ape dia yg aku tensionkan! HAHA. okay tamat di sini. selamat bertension ya semua. muuuahhh <3

Xoxo;
Ciare =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha