Tuesday, November 10, 2009

Jalan2 cari bidai

Haaa pilih2......cuci mata nak mampos aku siang td (ko tak keje ke ciare?) jalan2 cari perabot. fuhhhh ~~ mmg dah angan2 aku nak mencari bidai kayu kayan utk diletakkan kat umah. konon2 nak buat partition lah kan. cehh konon laaah. berangan ala2 deco deco deco tv3 gitu. ceewah =p
pilihan pertama: hmm yg ni harga...eh tak payah sebot harga dia. nak terkencing dibuatnye. harga 1 panel pon pikir 100x kot nak beli ke tak. aku baru pikir 3x dah surrender nak beli. nampak beno mahal T____T. hehe anyway yg pertama ni mmg lawa. siap ade corak batik i tell you. owh too traditional for me heh?? no no no. aku tak suke sgt (huhu mcm lah umah ko tu ade konsep moden ciare oiii?? konsep tunggang langgang ade T___T)

pilihan kedua: pon cantek jgk. hmmm dia mcm kurus sket dr pilihan pertama. tp mcm padat dan corak2 classy nyahh. hihi. jadik sotong japs ~(^,^)~ mcm best jgk lah yg ni. peeewiiiiittt =p

pilihan ke3 ni agak terabur sket corak dia. a bit messy dan jarang pulak tu. dah le bidai ni tujuan nak beli utk wat partition. kalo jarang gini baik takyah bidai kot. HAHA. okay fine. maybe aku plg mampu nak beli no 3. huhu.

apepon, the best always the most expensive T_____T.

agak2 aku beli ke menatang ni?? (^.^)

Xoxo;
Ciare =)

6 comments:

  1. mesti expensive kan benda ni???

    wau i like ur test r,,,

    ReplyDelete
  2. ^^mazz^^ mmg mahal dik oi..nak terberak dgr harganye..dah le harga depends on each panel.xkan nak beli 1 panel jgk.apekes?huhu.

    alaa bkn high taste sgt pon..biasa je:)

    ReplyDelete
  3. ciare kayu ni konsep melayu..kalau nak moden beli partition yang bole letak gambar-gambar tu

    ReplyDelete
  4. ^^miera^^ emm nk jgk yg tu..tp kat mn yer nak cr..slalu nmpk lam tibi jek =p

    ReplyDelete
  5. ciare, nak letak kat mane?? kat hall kita rumah kita yang panjang bagai tu ehh..
    u nak seperate kan ruang sofa ngan ruang tgk tv ke??
    *memandai ko dayu, mcm penah sampai rumah dia*

    gi lah tgk kat nilai, rasa sana boleh dpt muarah skit kot. pastu gi weekdays, boleh mintak diskaun lebih2 skit

    ReplyDelete
  6. ^^Dayu^^ HAHAHA.umah kite kan serupa walopon xpnh masuk =p wuaa kat nilai ade yeeeee?tak terpikirin pulak. haish. harus terjah bl ada masa :) TQ for da info

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha