Thursday, November 26, 2009

Kek Rendang Nasi Impit

Aku ada buat Pinky Lady Contest. Mari mari join :) Goodluck semua =p

Wuaaa. maaf maaf aku tgh busy ni (kate busy tp wat entri. apekah?? gile blogging minah ni. haishh T__T). maaf kenapa? maaf sbb ujudnye entri tak berkualiti ni. actually aku di rumah ni. heh. terpaksa cuti okkay sbb aku tak sempat prepare ape2 pon utk raya. maka aku cuti. tp aku cuti half day okek. lagi half tu mmg tmpat client aku bg cuti. so kira full day lah aku cuti. paham tak? paham tak? tak paham pon xpe :(

anyway, kek dah siap. pgi td shopping kat giant smpai kol doblas. lepas tu masak lunch. now rendang ayam pulak. kul 7 nak gerak balek perak lepas MK smpai umah. wuaa sempat ke ni? (maybe smpat kalo tak buat entri ni. HAHAHA) fuuuu baju dop kemas lagi. migraine migraine. suami cepat pulang bantu isteri mu k. muaah dalinggg ~~

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. hahaha
    mak gua dah settle semua dah

    ReplyDelete
  2. dala kelam kabut pun sempat gak dia buat satu lagi entry
    alahhh..mak kat ngan cia, apa nak risau..lambat ke cepat, mak dh depan mata

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha