Wednesday, November 4, 2009

Makan makan makan =)

Okay kalo dalam seminggu tu takde entri makanan aku rasa mcm nak tutup atau delete terus aje blog ni!! HAHAHA. iyelah, belog aku pon nak makanan jugak. hehe. walopon takbley makan secara fizikal, tapi santapan maya pon jadilah kan belog ku sayang? hehe.

So ko rasa menatang apekah yg aku telan seperti gambarajah di atas? =p

mines telah banyak berubah. i mean....BANYAK. it's not the mines that i love anymore. no no no. aku rela lagi mines yg dulu2 dan agak suram tu. so aku nak boikot mines. HAHA

entri paling buruk setakat ini. sbb penulis serius taktau nak taip ape kecuali merapu2 ikot jari dia. kali ni entri pakai jari bukan pakai otak.

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. mcm best je gambar makanan tu..kedai mane?sumpah lama giler xpg mines..dulu port dak upm ngan ukm kt situ=p

    ReplyDelete
  2. ^^yani^^ nandos.make sure u amek extra HOT =) erm tu lahh rs xde sentimental value dah mines tu. hmm, anyway malam nk nak g mines. yeay =D

    ReplyDelete
  3. jelesnye!nak g gak..tp apekan daya..diri ini jauh di perantauan,....ehhehe

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha