Monday, November 9, 2009

Mana nak cari yg segar gini T_____T

Adoiiyaiii. lepas nengok gambo ketam kat blog kak eyya aku rasa mcm....ugh!! aku nak jgk. tp seriously, ketam kat bandar yg jauh dgn laut ni mcm hampeh kualitinye. aku reject semua ketam kat sini. sbb ketam kat atas jgk yg sedap. ketam yg baru sejam dibawak naik dari laut dan masuk perot dgn mabeless skali (kukus pon sudah cukup enak). owhh mana lagi nak cari ketam camni? kat kmpung aku lah. dan ketam hasil tangkapan paklang jugak the best! aku taknak ketam lain! huhu. ngengada sket bleh dop? teeheee =p. sabar ye, raya aji nanti dapat laa i melantak ketam fresh ni. slurppp! paklang, kite cop sume ketam paklang tau @__@

Bye!

Xoxo;
Ciare =)

9 comments:

  1. hahaha..nk ketam jugak ek ciare..sll ek dpt mkn ketam fresh gitu? wah..mesti sedap,sah2 isi dia mns..uii jelesnye.

    ReplyDelete
  2. ^^eya^^ a'ah kak..ketam dia tak besar sgt, sederhana je. tp isi dia penuh dan manisss sgt..wuaaa nak balek kmpg T____T

    ^^qaseh^^ mmg sodap. berbaloi ;) hihi mcm iklan pulak :p

    ReplyDelete
  3. now turn zie plak yg -->>> urghhhh NAK JUGAK..hehe

    ReplyDelete
  4. ^^kak ina^^ yummyyy :p

    ^^zie^^ huhu..mai mai kmpg teman =p

    ReplyDelete
  5. baru je lepas mkn ketam..beli kat tepi pantai dekat rumah...sodap!ngeee~

    saje kasik ciare meleleh=p

    ReplyDelete
  6. ^^yani^^ wuaaa nangis air mata darah bersama hingus ijau jap. HAKHAK

    ReplyDelete
  7. salam...sis follower baru..singgH2 di blog sis yer..tq

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha