Tuesday, November 17, 2009

menakjubkan

Aku ada buat Pinky Lady Contest. Mari mari join :) Goodluck semua =p

Hoh rasa mcm pelik je ha. tak penah2 aku lambat wat entri. sampi kol 3 lebih baru terhegeh2 nak buat entri baru. huhu. tp, dalam takde entri baru pon bleh tahan jgk aku tgk pengunjung arini. siap ada follower baru. hehe. TQ ye korg yang dok berulang alik masuk sini :)

Aku rasa sudah tiba masanya nak menjadi blogger tegar. tapi mampu ke?? bleh ke aku buat komitmen utk blogging life? kena buat entri yg menten at least 2-3 entri berkualiti sehari? itu blom lg part menadah telinga dgn kutukan org yg tak puas hati. haish.

husband penah tanya (mcm pelik, tak penah2 aku tulis pkataan husband lam blog. HAHA. skema bangat), napa taknak serius in blogging? sbb aku penah cite kat dia pasal top2 bloggers mcm redmommy yg pernah earn berbelas2 ribu (err skrg tak pasti lah brapa figures sebenar earning dia but i'm sure sgt mantap la kan. hehe) sampai bleh beli beg LV (mcm dlm episode project alpha). perhhhgg mmg mantap lah. No wonder lah kan, sbb RM sgt berdedikasi dgn blogging~life dia. Apepon tabik spring kat RM sbb dia sesekali tak pernah campur baurkan blogging~life dgn personal~life. walopon susah nak asingkan dedua tu, dia still remain her privacy. tang tuu mmg salute ;)

So ciare, agak2 kamu bile yer nak berkembang maju mcm RM?? hihi. berangan pon ape salahnya. tak semua angan2 mcm angan2 mak jenin. angan2 tu adalah impian. kalo ada jalannye, kite teruskan. yg penting, usaha!! =D

Okay mulai besok aku akan jadi blogger tegar, arini busy sket. HAHA. bleh ke tgguh2 gini? ape ape jelaaa labu ^___~

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. teruskan je kalo itu kehendak mu ;)
    caiyok!

    ReplyDelete
  2. ehehhehe

    thanks

    Redmummy bukan redmommy :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha