Saturday, November 21, 2009

Selamat Pengantin Baru Anul Suhada & Jai ^___~

Aku ada buat Pinky Lady Contest. Mari mari join :) Goodluck semua =p

Yeayyy mkn nasik minyak HAHAHAHA. jakun betol rasanya sbb dah lama xmkn nasi minyak di majlis org kawen (yeke lama xmkn. erm last skali kat kenduri rdna kot. hihi). Ucapan utk anul & suaminya (by this time konfem dah nikah kan. ehem ehem =p)

abaikan watak tempelan ni T__T

Tahniah. semoga Allah merahmati kamu berdua dan juga majlis ini. insyaAllah segalanya akan berjalan lancar. u've worried so much enough. skrg semuanya realiti :)

Semoga kekal bahagia ke akhir hayat. welcome to wifey club. trust me, being a wife not as simple as ABC. ada pahit ada manis. mula2 tak biasa kot. haip!! xbleh blk kg slalu dah. ur place is beside ur husband. dahulukan dia no matter what. gudluck! seronok tau jd isteri..hehe aummm =p

U're gonna be the most beautiful bride. Congratulations again to both of you :)

~~~ wuaaaaaa tak sbar nak tgkp gamba anul byk2. hihi. dia pasti comel =p btw korg penah tgk ikan buntal tak??? HAHA ni lah dia ikan buntal yg hidup di darat =p

T___T

Xoxo;
Ciare =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha