Monday, November 30, 2009

Solat Sunat Aidiladha Bersama dgn Dia ;)

Aku ada buat Pinky Lady Contest. Mari mari join :) Goodluck semua =p

Alhamdulillah kami berkesempatan utk menunaikan solat sunat aidiladha bersama2. aritu solat aidilfitri di terengganu. kali ni solat aidiladha di perak. wuaaa lengkapnyaaa idup i rasa :) i love you sayang. ehh nape tetiba jiwang ni ko nak kena lempang?? HAHAHA. okay fine. actually bukan nak menunjuk2 pegi semayang ke ape. sila jgn salah paham T______T. tapi cume overseronok itu saje. haish kalo nak menunjuk2 solat 5 waktu aku buat entri tau. KAHKAHKAHAKIJAU. hihi.

Aritu time solat aidilfitri ala2 tersegan2 nak snap picture segala. well, raya tempat 'baru' kan. pastu siap solat sebelah ngn adik ipar. wahaaa ko nak menjatuhkan maruah ke menggedik dpn adik ipar?? HIHI. i kan merangkap kakak ipar sulong di sana T___T sila behave okek. hehe. ceh ceh poyo ah. padahal kat umahh mertua tak hengatt jugak posingnye ;)

yesss! berjaya menyelit smpai ke sof depan2 sket. aleh2 time b4 nak semyang dpt sof pertama. wuaaa best best :) alhamdulillah ramaii umat islam menunaikan solat sunat aidiladha bersama2. lepas solat beramai2 pulak bergotong royong mengkorbankan lembu kobau unta kambeng itik ayam segala kan. huhu.

muke tidak bermakeup adalah sgt horror bukan?? naseb korg xdpt click gambo.
kalo tgk gambo size besonye, abes arr nampak segala lopak
dan noda2 di muka ku T___T
naseb ada 3 bijik taik lalat yg manis ^__^

okay lets go home dan melantak rendang =D yeayy inilah yg kutunggu tunggu. jangan kau tanya berat terkini aku berapa kalo nak idup lama! hihihi.

Xoxo;
Ciare =)

4 comments:

  1. hahaha,,,

    cia ader utang sama kiter,,maner mr crab,,,

    hehehehe

    ReplyDelete
  2. ^^mazz^^ wuaaa raya aji aritu gmba makanan kurenggg la.sbb cia asik melantakkk aje xde sape nak tlg tgkp gambo.HAHA.anyway, ketam sikit aje sbb musim ujan.sempat la mkn mee bandung berkuahkan ketam di dalam nyee..sluurrppp ;)

    ReplyDelete
  3. yunk..x de make up lg sweet ape..natural beauty ok,..

    ReplyDelete
  4. ^^princessN^^ haaaa natural BEAUTYYY la sgt.huhu....;p

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha