Thursday, November 5, 2009

Tema anak beranak dan kisah sampah masyarakat



Aku confuse ini anak sape sebenarnya. tetiba ikot tema aku ngn MK kaler ijau. dah tu MK aje asik dukung dia. huhu. sebijik mcm anak dgn bapak. err gamba pertama tak sebijik macam emak dgn anak sbb aku adalah kekok bebeno rupenye. kahkah XD. dan ternyata Izzmikail lebih suke bersama uncle MK dari auntie Ciare. haish T___T. adekah sebab............? okay skip :p


Arini serius mcm takde bahan dah nak cite. errm kalo takat pegi makan mcd lepas tu sggah mines then meeting meeting meeting balek umah cium tangan suami dan adegan mesra mesra lepas tu masak cuci baju basuh pinggan tido jam 12 lepas tu mimpi indah tak payah cite kot (yg ni contoh ajeeeeeee). dan tak semua benda aku nak cite kat sini. tak semua. aku tak paham nape ade org komen perlu ke aku tulis semua benda dalam blog. excuse me? semua? kalo aku letak semua maka sehari at least 15~20 entry kot. haish tak paham dengan sampah masyarakat dalam alam maya ni. kalo tak suke tak payah baca. eh bukan. kalo tak suke tak payah masuk blog ni. tp ko masukkkk jugak sehari at least 10 kali kan? hehe tak apa tak ape. at least naik jgk rating blog ni. dan bertambah masyuk jugak hasil pendapatan nuffnang akibat sampah2 masyarakat alam maya ni :) terima kasih daun keladi ye =p


sekian, wassalam


Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. erm..takan nak letak semua kat lam belog kot..gilo ke ape..tp kan skang ne dah cam tak best la tulis belog..sebab tiap kali nak taip kene pk..eh akan sakitkan ati org2 tertentu ke tak...takde freedom..erm..kang tulis untuk diri sendiri je kang..

    ReplyDelete
  2. biase la tu..... ape dorg ngat... blog neh tmpt citer 100% hal idop kite ke? cehhh

    ReplyDelete
  3. muekekekeeee....sampah masyarakat alam maya pon ade ek? barangkali mereka adalah lebih busuk dari tongsampah..kukukukuuuuuumalu

    ReplyDelete
  4. ^^i redha dgn kehadiran sampah2 masyarakat ni. TQ uols :)^^

    ReplyDelete
  5. ahhaah ade jugak ke ciare??ala yang penting nampak nau die tu membaca setiap ulas perkataan dlm blog kamu..nk puji malu..so jalan terbaek die p kutuk

    aiyyyaaa org mcm ni pon ado ke???

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha