Friday, December 11, 2009

Bisakah??

Bisakah gambar ini mengejoin contest black and white by camerajunkie?? sbb dlm koleksi gamba aku ade sikit je aksi2 aku yg bertema kan hitam putih originally. rasa mcm tak best pulok kalo nak masuk contest dgn mengeditkan ia menjadi hitam putih. kalo mmg captured dgn theme black&white baru best nak join contest ;p eh tp mcm tak valid sbb kena gamba sorg eh ezzan? ;p

Dan bisakah gamba ini mengejoin contest melaram dgn handbag?? HAHA. sbb gambo ni di ambil b4 aku dpt tau lg contest melaram dgn handbag tu. motip aku tgkp gmba ni adalah utk menunjukkan ia adalah beg yg aku beli semata2 nak padankan ia dgn kasut Bonia yg bharga beratus2 (alaa bos aku adiahkan. tak koserr mak nak beli kasot mahal2 ;p). dan beg ini dibeli pd INTRADE 2009 aritu. rugi kome tak dtg. murah i tell you

Maka, tamatlah sebuah entri bernama BISAkah ;)

Xoxo;
Ciare =)

10 comments:

  1. aku pun tengah fening nak send gamba mane ke contest ezan ni hew hew

    ReplyDelete
  2. dear, u patut join contest melaram dgn handbag tu sbb hr ni last day..

    zana pun join even xde pic yg best tp try je.. hehe..

    anyway, i keep read ur blog.. since u have a nice blog.. keep it up dear..

    ReplyDelete
  3. ciareee....ezzan dh jawab soalan ciare kt blog tu...silalah baca yg updated tu yuk... ;)

    ReplyDelete
  4. ^^wawan^^ bag tersebut mmg gojes.sgup beli walopon oren terang. HAHA. pastu nampak mcm kulit ori nyahh ;p

    ^^dd^^ alaaa dudu korg kan byk gamba gojes kat bandung arituu :D

    ^^addieyza^^ wuaaa tarikh tutup arinike? alaa segan la nak masuk. takpelah, simpan aje niat dlm ati. hehe. TQ sbb baca blog i yg xseberapa ni.informasi pon xdak ;p

    ^^ezzan^^ serius?? akan ke menerjah ke sana sebentar lg ;n

    ^^farra^^ huuu xjd join contest kot.segan le :P

    ^^N^^ kalo ade PINK harus rembat PINK :D

    ReplyDelete
  5. tq sbb sudi terjah & bg comment kat blog zana.. appreciate sgt.. blog zana tu yg x seberapa.. hehe

    ReplyDelete
  6. oho....this one la shawl yg akak ckp sama dgn akak tuh yek? kmbar jauh ek...ok2... :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha