Wednesday, December 9, 2009

I love you.....you love me....

sila sambung lagu ini ;p

wuaaaa tetiba kannn wat entri jiwangz gini. heh. patotnya rini ada 2 je scheduled entry. tp sbb rasa mcm ada peningkatan visitors arini maka aku jaja lebih sikit. teeheee ;p

kyra yang excited tgk pakshu main mario. heh ;p pakshu pon over nyahhh main game. sampai terjuih2 bibir bak bibir angelina jolie. aummmp muaahhh! ops! KAHKAHKAH :D comeinyeee pakshu pakai tshirt pink..aummm lg skali. hehe. wuaaah jiwang kat suami sendiri. tak salah bukan? bertambah pahala bergelen2 adelah :D

nah ambek!!! gambar tidak diedit sama sekali. ape ko nampak?? haaaa ko ingat muke aku licin. silaaaa jgn salah paham. kekadang aku tak edit pon gambo tp mcm berkulit cantek (perasan i nyahh ;p) sbb penangan flash lah tu. kalo flash melimpah ruah, mmg gambo jd superb putih melepak! HAHA. so yang ini tiada flash. siap On function micro. maka korg nampak lubang2 kat muka aku kan?? sapa tak nampak siap dia!! buat2 tak nampak tak apa. HAHA ;p

erm tak tau ape nak cerita dah. sbb dah nak balek keje dah. mlm ni i nak masak ikan keli masak merah. erm sayur mcm dah abes. takyah makan syur lah mlm ni yer cyg. heh ;p daaaa ~~

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. malam ni makan roti sardin sudah
    ngan mangga sebijik
    sebab en suami tiada
    dia meeting.. harus akan ada makan2
    so.. saya makan roti je lah
    tak yah masak

    ReplyDelete
  2. ^^Dayu^^ wuaaa kenyang ke dayu mkn tu jek? baby lapo kang...

    ^^N^^ huhu takde maknenye..taik lalat tu siap ade 3 bijik bwh idung tp xcukup manis lagi..HAHA

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum.

    wahh.. boleh tak ajar make up mata tu.
    huhu..
    special request ni.
    wink..wink.
    pakej sekali dgn kening tau.

    hihihi..

    ReplyDelete
  4. ^^syahira^^ wslm...wuaaa ajar mekap mata?inyaAllah.err ngn kening tu ssh sket..nak ajor alter kening pon xbleh sbb i xcukur kening....ape pon tggu tutorial dr i k ;)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha