Thursday, December 31, 2009

kalau boleh i nak lantai pon pink jugak

tada!

adeh. sebenarnya aku tak jadi nak publish entri ni. tp oleh kerana ntah bila tangan aku mengpublishkan dia, terpaksa lah. terlajak kereta bleh reverse, terlajak autopublish lu pikir lah natijah nye. ewaaaah ;p

1st. Sila abaikan kaki photographer dlm gambar di atas ;p
2nd. Di atas meja itu merupakan cendol. hehe
3rd. Meja polkadot pink comel ni sudah pasti pilihan aku. org sebelah dah geleng kepala ;p

Anyway, dlm umah adalah kwsn aku maka adalah kuasa aku nak menentukan warna benda2 dlm umah :) errr eventho bukan beli pakai duit aku poooon haha. sedikit keji namun itu la realiti :D

Sebelum ni kalo tetamu dtg umah, dorg akan meneka warna favourite aku adalah MERAH atau HIJAU. erm before this beli brg ikot dan aje. pastu most of the stuff adalah dari penaja (org yg bermurah hati i mean) maka terima aje dgn redha.

So lepas ni, semua benda baru yg akan dibeli pasti berkonsepkan PINK biar nampak mcm tak ada kaler lain dah dlm dunia ni. biar berpinarr bijik mata tetamu ;p

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. wah, me loike dat meja n krusi...

    ReplyDelete
  2. kita bahagi 2 nak meja tu??
    awak ambik warne pink..
    saya ambik warne puple,,,

    hahahhaa.

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum.

    eh, cendol ke? ingat sambal belacan tadi T.T"

    ReplyDelete
  4. ^^farra^^ tu la psl.comel sgt tau.cinta pndg pertama ;p

    ^^miloicekaw^^ hoho kena potong lah pulak hehe

    ^^syahira^^ ehh xkan ada straw kat belacan ;p

    ^^N^^ itu la cadangnye :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha