Wednesday, December 30, 2009

Klcc Kyra Kyrin Kakleha Kerol...aku sorg takde K???

Ada org tanya "Ko ni asik letak gamba anak sedara jek. gamba anak sendiri bila lagi??"

bleh tak aku nak jawab "ko da lama idup? nak kena lempang???" tp i tak jawab lar. jwb dlm hati je T___T

hrp org tu tak baca blog aku arini. huhu ;p Kesimpulannya sukati aku la nak letak gamba anak sedara ke, anak kucing ke, anak biawak ke, anak cipanzi ke.....betol tak? kalo tak sudi baca tak payah la baca.

Hehe sampai2 aje dia dok mengibas skirt dia. hihi. mentang2 lah dapat pakai baju baru. apepon i yg pilih baju ni, tp mama dia yg bayar. kuikui ;n

sama baju dorg ni. kaler aje lain sket. teehee ;p sedang merenung kemeriahan klcc dari tingkat atas :)

okay tak payah ckp dah. harus ah ade tuan tanah kan? dan budak ni korg dah kenal sape kan?? :)

litle girl with daddy long leg :P hehe. amboiii excited si kyrin ni. kalo korg tak tau lagi, kyrin ni dia budak kiri kanan namanya. kalo dia dpt gula2, kena pegang kiri kanan. kalo dpt 1 je dia mengamuk lah nanti. hoho. so kena belikan 2 kalo nak beri dia sesuatu. 1 tak cukup ;p

kan dah ckp, ini budak kiri kanan nama dia ;p

litle girl with mama :)

two litle girls with daddy long leg :) ho ho. sukeee sgt budak2 ni main main dgn pakshu ;p



happy betul budak2 ni :) kan best kalo manusia dewasa mcm aku sentiasa happy mcm dorg. tak pernah mengerti apa dia masalah. kan best.....alangkah bestnya.......

Xoxo;
Ciare =)

6 comments:

  1. sape la yg suka ckp "bila lagi? bila lagi?"

    aku pon tensen dgr. huh!

    cewah ;p

    ReplyDelete
  2. ala comelnye......

    bile kyra n kyrin nak dapt adik laki pulak??

    ReplyDelete
  3. dialog first tu xtahan betol aku dgr.. huishh aparaa

    ReplyDelete
  4. ^^muni^^ huhu +__+

    ^^miloicekaw^^ hehe.tanya la mamanye ;p

    ^^dd^^ tu la pasal T__T

    ^^cik epal^^ :)

    ^^pja^^ hiks :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha