Sunday, December 27, 2009

Ulangtahun Pertunangan

Alhamdulillah genap setahun kami bertunang. errrr dan dah selamat kawen pon hampir 7 bulan. kahkah. nampak sgt saje nak bertunang kejap pastu terus kawen (tau xpe ;p)

Pada mulanya, kami ingat nak bertunang setahun. so plan asal, mungkin pd tarikh ini kami baru saje melangsungkan perkahwinan kot ;p nak wat camneee dua2 dah gatal sgt nak kawen cepat. wakakakaka :D eh tak tak tipu saje. nak tau napa kami pilih 30 Mei lepas utk bernikah?? meh i story sket

Arwah ayah mertua ku berkata "wak mende mung nok kaweng lambak ngak. doh ade jodoh tu mung kaweng jelah cepak2 dgn ci'a. mende ape tok ready2 nye??"

hehe. lebih kurg gini lah respond arwah ayah mertua ku (pa) bila MK cakap nak ikat setahun. mmg kena bantah keras2 i tell you. pa siap nak sponsor mcm2 supaya kami kawen cepat sbb dia ingat MK blom cukup duit. err tp cukup duit pon, dia tetap sponsor lembu. hehe ;p

Dan ternyata, kami gembira melangsungkan perkahwinan awal seperti yg arwah pa nasihatkan. jika kami kawen bulan december mcm yg kami rancang, maka aku tak sempat utk mempunyai seorg ayah T____T. at least aku smpat mempunyai seorg ayah pada umur 25 tahun ni. u know kan, my very own father passed away when I was 5 years old.

Kalo ikot rancangan arwah pa pulak, dia cdg nak kawenkan kami bulan Mac iaitu 3 bulan lepas tunang. HOHO. ganas ganas. tp nak wat camne, too soon kot utk wat persiapan. so tunda sampai bulan 5 lepas bermacam2 episod drama sembilu berlaku ;p

Kami dinikahkan, di Masjid Kg Baru, Ayer Tawar pada jam 5.20pm. Alhamdulillah.

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. hye!.. plz vote me kat
    http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

    no.3 ANNURAIN

    ReplyDelete
  2. ade hikmahnye kamu kawen cepat kan..tibe2 rasa cam sayu je baca entry ni

    ReplyDelete
  3. OOO mcm tu ke citenye...cepat2 lagi bagus..dugaan bertunang ni hebat..lebih hebat drpd dugaan org bercinta.

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha