Friday, January 8, 2010

Gamba zaman dolu2. teehee ;p

Hai Hai ^__^ jom masuk almari doraemon yang kembali ke masa lampau tu nak? teehee ;p bukan ape, saja nak tgk betapa i penah selim satu masa dahulu. hehe

ciare, bikuchan, hana cikenlitel, adam's ibu :)
During Ja's wedding. hehe. gambo ni bukan zaman kurus okek. zaman ni zaman putik2 cinta sedang berbunga maka i sedang mengembang dgn jayanya =D this was like errm..1 and a half years before i rasa. kan ja?

cucu, huhu, dudu, juju ;p
owh time ini serius selim. wuahhh keciknyaaa lengan i. keciknyaaaa peha i. wuaaaaa nak kembali ke zaman ini. but trust me, pipi i always like this since baby. xbleh diselimkan. no doubt.

puteri tujuh ~ dd, hana, lina, bik, ja, ciare, ateh :)
hari bahagia semua org. hari kemenangan setelah berhempas pulas selama 3 thn kat UPM ^__^

zaman awal2 keje :)

zaman huuhaaashushi dgn hosmet bujang dulu. miss u abby :)

zaman i mula gila camera bila da ada keta sendiri ;p

Okay dah siap. sesungguhnya zaman dulu kurg gambo digital ni. seme dalam album. camana maak nak scan? ;p anyway, this entry is a tag from mazz@qaseh. hehe. sorry yer lambat buat. naseb hana tagged gambo lama2 ni dlm FB :)

so, i tagged kpd semua puteri 7. ja dan ateh, sila buat blog :D

pssssssttttttt:
so amacam? okay tak
template baru belog
i ni?? hihi

Xoxo;
Ciare =)

4 comments:

  1. wah aku sebagai seorang puteri kene tag la ni yek? nampaknye aku pakai gambar sama yang ditagged oleh hana jugak laa ;p kih2

    ReplyDelete
  2. ok kak,,,atleast akk wat kan,,,heheheh
    thnk ea,,,t ader tag seterusnyer,,,,miahahahahhaha

    ReplyDelete
  3. woit..byr royalti kt aku..gune gambo aku..hehehe..xyah la tagged aku..aku maleh nk update blog..xde idea la..most important--->aku xingt pasword nye..hee..sekian..

    ReplyDelete
  4. ^^Dd^^ hehe laju kamu wat TAG.bagus bagus ;p

    ^^Qaseh^^ sama2. errrkkk ade tag lagi ke pasne?? hihi silakan...momantai lor

    ^^hana^^ aduiyaii kena bayo lar pulak.kehkeh.meh lah dtg sini i banjer u nasi ayam.tp i msk sendiri ;p

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha