Friday, January 15, 2010

Makan kat luar equals to = TIDAK diet ;p

Sebelum org tuduh mcam2 buat spekulasi tak enak, meh sini saya nak mengaku siap2. hehe ;p ada 1 malam dalam minggu ni aku TIDAK berdiet. hehe. siangnye berdiet mcm bese. iaitu minum air dan makan kuih aje. pastu ontheway nak balek umah, aku dah menglistdown (dalam hati) mcm2 menu aku nak makan pd malamnye. hoho.

sebab ape?? sebab aku tension sgt dgn jln jammed yg approximately 2 hours perjalanannya! padahal 35km je. haih T__T. maka, aku dah lapar tahap ngamuks dgn suami dlm sms (sian suami saya kena dgr bini dia membebel ;p abes ar polis trafik tau aku main sms dlm kete T__T). abes tu, kot kelajuannya hanya 20-30 kmj aje. bukan takat sms, nak online pon bleh kot, kalo ada tempat nak cucuk laptop aku yg kehabisan bateri tu, harus aku berFB dgn laptop!! tak main arr via mobile. wakakaka ;p

So setibanya kat umah aku melantak semangkuk tomyam yg byk sayur dr ayam bersama 3 sudu nasik (naseb baik still rasa bersalah pada perot sendiri ;p), 30 minit lepas tu mintak suami belikan burger kat simpang masuk umah kami tu. senang aje nak beli burger sbb bleh order pakai phone aje. nak suh dia antokan bleh. tp sbb beli 1 je, tak kose la nk suh anta. so suami pegi amek kan (hehe sian somi saya ;p). abes ah riwayat sebijik burger masuk perot aku. secebis pon tak bagi somi i. kedekut giler! HAHA

Dan malamnya? teeeeeeeeeeet. kami pegi menjenguk kepala ke oldtownwhitecoffee :) wuahhh makan lagik! ;p tgk ah, kali ni mk pulak kelaparan! dia tgk gamba2 dlm menu tu mcm nak telan aje ketas menu tu. hihi ;p

bini dia pulak tak lapa sgt ;p i order roti bakar with kaya+butter single je okay :) itu pon aku bg mk sikit. sooo xde la byk sgt makannya. emm nasik yg mk order sedap giler! best best! lenkali bleh beli nasik mcm tu pulak :)

rutbeer float. minum sampai mabuk! haha. gelas besar sgt (-_-")

kekasih hati saya :) mata dia sepet la kan ;p

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. sesekali xpe.. yg pntg jgn bg perut tu masuk angin ye..

    ReplyDelete
  2. aku klu pg oldtown, mst blur tatau nk order ape. so ape ns yg korg order tu?? len kali bole aku gune idea tu nk oder mknan

    ReplyDelete
  3. eh? old town ade rootbee float eh?

    ReplyDelete
  4. Takpe makan nasik sekali seminggu takpe...bg la reward sket penat2 diet..ye tak?

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha