Wednesday, January 27, 2010

Masih berdiet ke minah ni??

Adakah program diet puan ciare aritu hanya hangat2 tahi ayam??? masih berdiet ke minah ni?? dah lama dia tak buat entri psal diet, mesti dia dah tak diet!

err korg pikir seperti di atas ke? (i hope not! T___T) huhu. kerana aku dah lama tak diet. ermm dan mcm2 aku makan. but thankfully, berat tak naik lepas turun 2 kilo aritu.

aku ingt nak mula berjoging weekends ni. kan cuti 3 hari kan? (senin cuti hari wilayah yerrr jgn JELES!! wakakakaka ;p) so harapanku adalah utk berjoging 3 hari berturut2. biar la patah kaki sekali pon, cramp sekalipun, aku nak berjoging jugak. kan bukit jalil tu ada taman berjoging. sesuai la sambil2 berdating. kehkehkeh =)

err tp utk sementara waktu, aku ada TERmakan makanan2 tak sihat jugak. contohnye seperti di atas. erm actually daging burger di atas adalah sihat okay. sbb dia grill je. xde unsur2 oily. cumanya mayonis tu menghancurkan diet ku. heh ;p

dan oleh kerana tidak berpantang dan jugak kehabisan kerim jerawat, ada jerawat batu kat dua2 belah mulut ku. nampak tak jerawat sebesar duit syiling 20sen tepi molot aku tu?? disaster mehhh. kat belah lagi satu pon adooo. haih T____T

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. ko kan keje kt serdang..nape ko cuti hari wilayah?xpuas hati

    ReplyDelete
  2. ^^biku^^ sbb client site aku kat KL. hoorayyyy ^____^ jgn jeles. hihikk

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha