Wednesday, January 27, 2010

membebel

Now I'm talking about HOORAYYYYYHHHH!!!! ^____^

apeke seronok sgt ni? MEETING BATAL. yahooooo =D

okay sekarang tak tahu dah bebel pasal ape ;p hihi. rasa nak tgk movie lar. tp bleh kata most of the film kat panggung tu seme aku dah tinguk. err i mean except cite antu maaa. kalo tgk cite antu harus aku tak mau tido sembilan belas hari. hasilnya mata lebam2. hukhuk. so, jauhkan cite antu dari saya.......:)

Last option, Adnan Sempit lah kot. ramai ckp cite ni best. yeke? aku tak kesah kot. layan kan aje. sbb aku btol2 ske tgk wyg. layan aje cite ape2pon. aku tggu2 cite 3 idiots tp tah napa tak byk cinema yg pilih utk tayangkan cite ni. kalo GSC, hanya terdapat ni midvalley dgn capesquare je. dua2 tmpat ni mak tak soka. hehek ;p

Eh eh! today adalah 7 bulan 4 minggu kami berkahwin. wuaaaa kalo dari segi jangkamasa agak dah dikira agak lama. tp secara subconcious nye aku rasa mcm KEJAPNYEEEE i jd bini you darling. rasa mcm baru semalam nikah (pangggg!!!! ;p)

Err tu je kot. Bye bye diary! :)

Xoxo;
Ciare =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha