Friday, January 8, 2010

Nur Dania Syifa da besar ^__^

Nur Dania Syifa nama diberi. last time jumpa dia raya aji aritu. tp tak sempat pon nak dukung2 or riba2 sbb dia asik melalak aje. huhu. yelah, dia meragam sbb perjalanan jauh kot. dah la naik flight pastu nek train then keta plak pahtu br sampai kmpg halaman tercinta. penat kot dia. so asik bad mood aje. i nak main2 dgn dania pon terbantu. haih

iklan kejap muka mrs land lord ciare neh. hehe. aku tahu ramai dah jemu kot tgk muke2 aku ni. well, sapa suruh 'org2' tu baca kan? hehe. ai tak paksa nyahh ;p

inilah dia Nur Dania Syifa. dia dilahirkan pada 2 Ramadhan 2009. ermm rinduu sama ini baby. kira kategori anak sedara lah ini. eventho aku ngn mama dia sepupu but weols dah rapat mcm adik beradek dah. walopon duduk jauh beribu batu, namun MMS kan ada ;p so aku mtk la mms gamba dania sebarang dua ^__^

mama dania berkata "rambut tak mau lebat pon. dah mcm2 jenis minyak aku lumurkan. minyak kelapa, minyak zaitun. tinggal minyak senyonyong dgn minyak dagu je belom lagi. hahaha"

puan ciare berkata "ko dah try minyak gamat??"

hehe sabo je den. i xde anak so cadangan suci murni i ditolak ^__-

Maksu ciare kangen sama dania. selalu2 lah pulang ke tanah air yaaa ;)

Xoxo;
Ciare =)

4 comments:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha