Thursday, February 18, 2010

Berwebcam dalam kete ;p

Adoiyaiiii sumpah letih nak balek kmpg. gerak jam 3 dr umah, kul 10 mlm br sampai. kat hiway karak aje dah 2 jam. adeh T__T mujurlaa kete auto wehh. kalo tak mau parkinson nyah nak sampai tganu T__T


;p

perhatikan dalam dua2 gamba di atas dan di bawah dagu aku kelihatan sgt tajaaaaaaam bukan?? heh. itu semua berkat jerawat batu di dagu ku. maka nampak tersorok sket my triple chin. weeehuuuu ;p

kesimpulannya muke MK dlm dua2 gamba adalah funny...tp comel laa darling :D

well, ini lah kerja ku. webcaming. hok hok. kat karak tu sempat ler berFB sambil kelajuan 10km/j T___T. driver pon posing sekali &%^&*$$$% heheh ;p

err anyway xde ape nak cite. cuma rasa membuak2 nak post entry sbb ramai je masuk sini walopon xde entri baru. nah, khas buat kamu :)

Xoxo;
Ciare =)

4 comments:

  1. Mmg macam azahari la muke MK..
    dah kenal ke sapa azahari tu ciare?
    Tak nampak pun jerawat...

    ReplyDelete
  2. ^^N^^ tu le. tp batt tahan 2 jam lebeh je. masuk LPT trus kongg mamfuss ;p

    ^^kak ili^^ azahari mana kak? sama bebeno ke?

    ReplyDelete
  3. Ciare...tengok la cite bang bang boom.pengacara dia yg nama azahari tu.

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha