Friday, February 19, 2010

I loveeeee chinese new year holidays :D

WHY???

kerana minggu ni sgt tenang dan gembira ~lalalalaaa~ dapat pegi balek keje senang lenang. punye lah lengang waleeehuuu jalan raya skg ni. especially pagi2 laaa. dgn tak sengaja pencapaian sampai opis sgt gemilang minggu ni :) sampai b4 8.30 tu. arini sampai 8.10 am. perghh tak ada dlm rekod okay. dlm 20 menet aje udah sampai.

haih nampak sgt KL ni penuh cha-ya-nun-alif kan? ateee nak wat camana. isenin depang bermula lah peradaban fasa JEM semula. dgn itu, jgn lupa bawak roti. nanti kita sapu jem sama2. heeee ;n

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. salah tu ciare. bukan penuh ngan ca ya nun alif.
    tapi melayu yg aktif bercuti masa CNY ni..tu pasal jalan lengang. lagi2 keje gomen. opis aku ni, 17hb aritu tinggal aku dengan P.A je jaga opis.
    tak pun penuh ngan kelantanese kat KL ni. skang dorg dh balik kelate tak dtg2 lagi KL hikhik

    ReplyDelete
  2. ^^lisa^^ owh gitu ke.hmm tak pasan la plak tp kat sini semua da masuk keje.mybe private la cuti lama kot.umah2 chayanunalif kat taman pon byk tutup lg ;p tp mmg best ah kalo ari2 gini :D

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha