Tuesday, February 2, 2010

Jom menunggang donkey and play with rabbit =D

Erm aritu pegi jalan2 makan angin dan jugak terbuang duit. ahh pembaziran! cececeee ;p jalan2 ke mana? alaa 1 malaysia dah tau kot. kami jek terhegeh2 baru nak pegi. haih. at least bila org tanya dah pegi ke belom harus aku bleh vangga dan gebang2 ckp dah pegi bukan? tehee ;p padahal tak sampai 3 jam kami berada kat sana. dan hampir RM120 melayang! choiiii. ehh itu termasuk minyak RM50 ;)

memula pegi taman arnab. tak sangka terjumpa donkey kacukan kuda. comel i tell you. tapi bau najis dia buat aku rasa nak pitam. terus tak selera nyah nak posing dgn donkey. RM3 per entry per person. kalo nak menunggang RM6 per tunggang. heh

arnab comei yeayyy ;D erm aku suka satay arnab. slurrrppp!! hahaha. sedikit terliur tgk arnab ni. well selera aku mmg lain sket. i like daging arnab dan kambing :)

ini donkey yaaa. bukan kuda ku lari gagah verraniiii. kehkeh ;p ia sgt jinak. dan sangat besar. maybe sbb kacukan kuda. sbb bukankah keldai itu kecil??

pemangsa bersama mangsanya ; cik arnab sebelum menjadik satay. agagagagaga ;p

well, aku agak seriau la dia gigit aku sbb aku nak makan dia. heh. sayang malam ni pegi satay sahmuri yer i nak satay arnab. always kecewa sbb satay arnab sokmo sold out T__T

owh arnab, u ngorat husband i?? nak kena bakar jadik satay kah??

bangau ke ni? well, i failed sbb tak rajen tgk buku2 binatang. pergi zoo pon baru sekali seumur hidup. kambing aku kenal benar ;p

Xoxo;
Ciare =)

1 comment:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha