Tuesday, February 9, 2010

mana ada kemurungan. i biasa2 je. huhu ;p

Assalamualaikum semua :) hye hye. ape kabo? sehat ke? i menten sihat. erm tapi kena buat2 saket la nampaknya. semua benda tak bleh buat. asik baring je. boring la nyah.

ye ye aku maseh bercuti. tapi cuti sampai besok je. insyaAllah by Thursday dah masuk keje dah. yippieee nak keje. i need to see the world. eceh ;p kalo cuti2 gini suami ada best la jgk. ni dok umah melopong tak payahhh (-_-")

aktiviti terbaru saya adalah makan pati ikan haruan. rasanya? sape penah makan tau la rasanya ;p mujur aku tgh sesema maka, x dpt cium bau sebenar. haih lama plak sesema aku ni. batok berkahak cendol jgn ckp ah, melambak. uweeekk ;p

oyya gamba di atas tu bercelak bagai sbb aku kuar g beli mknan. xde maknanya aku nak masak bagaii. segala periuk belangan semuanya berat. aku kan dilarang angkat beberat ni. maka, beli sajo kat kedai depan nun. maka, wajib ar bercelak. celak tu wajib tau. kahkah =D

eh eh minah ni. happy semacam jek?? tak sedih ke?? gilo ape?? ateeeee. ko nak aku meroyan dlm belog? dr meroyan baik aku ke JJ nun. sales 70% tau. kahkah. nak buat camne uols, TAK ADA REZEKI. nanti2 adalah rezekinya tu. semua ni pasti ada hikmahnya. dari bersedih baik aku bergembira dan menyihatkan badan dgn pati haruan utk pregnant dgn lebih sihat akan datang. ceaaaa ;) insyaAllah jika diizinkan Allah.

ini lah qada dan qadar namanya. tak baek sedih2 tau :) saya redha dgn ujian ini. okay lah dah lama duduk. i nak baring semula. tata!

p/s: saya kena berpantang.
tak boleh makan yg gatal2.
yang sejuk2 pon tak bleh.
chayok!! ;p

Xoxo;
Ciare =)

8 comments:

  1. alahai comel jer picture ciare ngan pati ikan haruan tu...jujur nyer mmg tak lau nak telan tu kak ina la...

    ReplyDelete
  2. Salam..Ciare..
    Lama tak jenguk sini..
    Sian Ciare..ok jangan meroyan ke apa ke sebab ada org yang sepatutnye lebih meroyan..:)
    Take Care dear Ciare...

    Orang kata makan kurma nabi pun elok.

    ReplyDelete
  3. bagus2..kamis dah keje ke?
    sikit nye doc bg cuti
    tc dear

    ReplyDelete
  4. bagus kalau dh makin sehat
    kena pantang pun takpe lah
    turutkan je
    demi kesihatan badan sendiri gak kan

    ye..akan ada rezeki lagi
    yang ni tak menjadi ada sebabnya

    ReplyDelete
  5. take care ciare..banyakkan berehat ye walaupu mcm tak sakit..;p
    belum ade rezeki tu..InsyaAllah semoga tuhan mempermudahkan segalanya..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha