Friday, February 5, 2010

Terima Kasih

Alhamdulillah diri ini masih bernafas. walopon hanya bernapas melalui molot sebab idung ku selsema dan tersumbat. heh.

Badan ku panas. kejap panas kejap normal. main2 pulak ye ko demam? nak kena ni. heh. saket kepala menjadi2. kalo letak tapak tangan atas kepala, rasa mcm kulit kepala ni bernafas. berdenyut2. kalo botak harus nampak urat2 bersimpang siur.

Adoi badan pulak rasa sakit2. nampaknya, kesan dari pegi gym aritu baru dapat kot arini. hu hu. haih. rasa mcm malas dah nak pegi gym kalo sakit2 badan ni. tp demi kesihatan dan kalo takde aral akan ku teruskan jua misi ke gym 3x seminggu ni :)

owh ubat? jgn risau. puan ciare baru pegi klinik panel MK tadi. byk gile ubat dowh. naseb dpt mc. aku tak mintak pon. doktor yg bg :)

lepas balek kelinik, sempat serang giant sbb rasa nak telan kfc. xde shopping2. terus pulang. dan sudah melantak. sekarang puan ciare nak mkn ubat dan berehat. semoga semuanya selamat dan sihat seperti sedia kala.

adoi lemahnya badan T___T. penin2 pon sempat online. well, bese lah ;p

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. get well soon ciare!keuzuran itu menghapuskan dosa;)

    xoxo
    pja

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha