Monday, March 1, 2010

9kg in 9 months. Bravo ciare!! sgt membahagiakan

Okay setelah lama membisukan belog (padahal bleh je berblog dari umah tp i malas) maka arini nak membebel sampai pengsan. sesungguhnya aku dalam tekanan. tekanan pertama about my weight dan tekanan kedua adalah pasal berat saya

pertama: weight
kedua: berat

sama ke?? panggggg ~~~ ;n (senyum sinis bak kata dd ;p)

SILA RUJUK TAJUK DI ATAS. 9kg dalam masa 9 bulan. hmmm bravo bukan?? bulan depan mesti 10 kg kot. sbb dah 10 bulan T_______________T maaaakkkkkkkk!!! napa i berat sgt ni??? ada alien ke sundal bolong ke dalam badan aku ni :(( tsk tsk tsk.

Arghhhh tiada kata2 lagi yang boleh memujuk aku. 9 KG? 9 kg? 9 KG? whattt?? uuuu malunyaaa nak jumpa kawan2. malunyaaa nak bawak badan bluehyppo ni balek kmpg. malunyaaa nak jumpa kyra. eh? ;p malunyaaa nak jumpa semua org. saya maluuuuu.

okay sekian terima kasih. bye.

p/s: pandaikan MK jaga bini dia.
tp aku plak tak pandai jaga MK.
sbb dia masih menten SELIM nyah T__T

Xoxo;
Ciare =)

9 comments:

  1. Ciare...ko 9bulan 9kg...
    aku 2MINGGU...2KG, sbulan maksudnyer 4KG..camner tuh???huhuhuhu....

    ReplyDelete
  2. hehe ini hormon orang dah kahwin ;p

    ReplyDelete
  3. erk...akk dh mula takut dgn sindrom ni ciare oiiiiiiii

    ReplyDelete
  4. hahaha..biasa la tu..itu tandanya sis bahagia.. =)

    ReplyDelete
  5. xp yunkk....ati senang laa tu...jnji hubby caayunkk..

    ReplyDelete
  6. Ciare, 9 kg lambang kebahagiaan 9 bulan.
    Dulu Kak Ili pun alami mende ni jugak...
    MK tu mmg genetik kurus la, sama mcm husband I.

    ReplyDelete
  7. huhuhu..xpe..lepas 2,3 bulan berhat dah boleh masuk gym balik dah.. tapi aku, lepas miscarriaged sampai sekarang tak exercise.

    bukan tak nak..tapi sakit. entoh ler

    ReplyDelete
  8. ^^Nana^^ ko pregnant kot.

    ^^kaklong^^ uu.kaklong bernasib baik sbb kaklong bermula dgn kurus.kite bermula dgn tembam so semakin menembam la dgn jayanya T__T

    ^^kak amy^^ alaa akak disiplin berdiet dgn exercise lg.mesti xkan naik berat bdn punye

    ^^zack^^ mmg bahagia.tp bila gemuk rasa seksa pulak :((

    ^^ina^^ err.tidak dibenarkan exercise la dik.

    ^^N^^ berani MK tak sayang bini dia???? hihi ;p

    ^^Kak ili^^ hmmm tula, adik beradik dia sume kuat mkn tp keding jek

    ^^farah^^ tulah.rasa seram nak exercise wat masa ni.tgu la 2-3 bulan lg.hihi

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha