Thursday, March 11, 2010

Adakah aku bersalah?

Huhu rasa janggal pulak keyword yang aku highlight kan dekat bawah ni. huhu. adakah golongan &^%$%# sudah maju dgn mencari pasangan secara online? heh ;p

adoi, rasa seram sejuk pulak. tak pasal2 belog aku yg comel lagi pinky ni (ni kes perasan blog comel sgt la ni ;p) terbabit dalam kegiatan kurang sihat ni. pak polisi, saya ngak bersalah kok. dont arrest me. ceh, tetiba sangat! ateee, nak wat camne sbb mmg lebih 1000 kali kot aku taip perkataan nyah dlm belog ni. maka, terpaksa redha (-_-")

sekian, bye.

p/s: aku kebusyan bangat ni.
mcm2 kerja kena abes kan dlm masa yg singkat.
datang pulak keje lain menimbun2 T__T
jgn tetiba cuti aku kena batal sudah
preparation sume dah siap.tggl nak terbang je
i'm flying without wings ^__^

Xoxo;
Ciare =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha