Sunday, March 21, 2010

award utk saya? time kasih :)

Nak join contest anjuran puan ciare tak? Meh join ramai2.
The Perfect Vacation Giveaway by Ciare :)


Here are the rules to accept the award : (maksudnya kalo tak buat tak dapat la award ye ;p)
1. Thank & link the person that gave you the award

Pemberi award ini adalah cikgadis. terima kasih ya! :) dia adalah rakan blogger saya. teehee ;p

2. Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
adoiyaiii ramainya!okay ini dia. i just pick secara random.
dd
muni
kaklong
lina
biku
nana
okay tak larat pikir dah. so dikira award ni ditarik balik ke apa? T__T

3. Contact said Blogs and let them know they've won the award
baik, tp tggu la aku publish dulu entry ni. hokhok

4. State 7 things about yourself.
1- ciare adalah nama mesra saya

2- saya ada suami bernama MK

3- saya adalah kelab puteri tujuh. hehe

4- saya anak bongsu dari 3 adek beradek

5- saya bekerja di company swasta. maka, tiada pencen T__T

6- saya suka main masak2 kat dapur kecil ku. dan suka mencuba resepi baru. ia sgt mencabar i tell you

7- saya hanya duduk di rumah hari ini. err tapi kebarangkalian utk keluar adalah sgt besar. hahaa

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. okay tak larat pikir dah. so dikira award ni ditarik balik ke apa? T__T



    hahahha kelaka laa ayat ni :'D

    ReplyDelete
  2. ^^dd^^ haha tu la psl.agak2 valid x award ni? ;p

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha