Monday, March 15, 2010

cite balek perak dalam 1 entri jelah ye

Alkisahnye balek perak minggu ni sgt lah penat dan padat jadualnya. tak sempat jalan2 makan angin pon. naseb aku sempat makan nasik minyak sabtu dan ahad. lepas laaaa hajat :p dah le sampai ipoh kol 12.30 am pagi sabtu tu. ateee jalan jammed yop!! ramei bebeno kot org nak balek kmpg cuti2 skolah ni. huhu. awal2 pagi terus bergerak ke sungai siput utk menghantar mempelai. cousin aku lelaki so, nak anto dia lah pegi nikah pastu trus sanding. huhu janji pukul 11 nak nikah. atee jammed punya pasal, jam 12 baru rombongan kami sampai. heh. janji melayu biasalaaaah. naseb tok kadi tak lari. kalo tok kadi lari jenuh le yoep nak ngejor dia. hahaha (ckp perak aku x ilang lg ni ;p). well, ni lah pengantin pempuannya. cantek kan?? mcm tak padan dgn sepupu aku yang 'ensem' (sila oppositekan. hahaha) tu ;) ateeee rupa tak penting....yg penting ongkosnya tebaaaal. hihi. gurau2 je ;p
mmg cun la awek ni. ntah camana abg atan (sepupu aku lah) dok mengayat dia tak tahu lah. wakakaka ;p apepon, tahniah la bro! mmg cantek :) moga perangai dan sifat2 nya pon cantek la. aminnnn.
merpati dua sejoli. macam mana rupa merpati berjoli pon aku kurang pasti. heh ;p cantek dan sweet sweet kan semuanya. baju pengantin mmg superb lawa giler! pelamin lak comeiiiiii sgt2 :D
aummmmmmmm ;p
ini pulak merpati dua sejoli jugak ^___^ masih pengantin baru taaauuuu. hmmm tp nape la beso sgt badan aku ni. mcm 2x size MK jek. tension la nyah :((
my mama :)
pengantin n my sista. cantek kan :)
oh ini sessi wajib iaitu Kyra mengerjakan makeup aku. wuaaaa :( hehe ;p
ni tak tahu la posing jenis apa
last but not least, aksi kyrin nangis. ateee susah weh nak snap gambo dia. ligat semacam. asik berlariiii 1 umah. haa last skali time nangis br sempat snap gambo dia,. hehe.

emm tu jelah, aku nak smbg keje ni. saje wat dlm 1 entri sbb xde masa nak taip2 lagi. dadaaaaaa....caucincauuu ~~

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. kyrin ade lesung pipit kecik kat tepi bibir..comel!

    ReplyDelete
  2. gambar kyrin menangis macam nak panjat tingkap jer..

    ReplyDelete
  3. ^^ana^^ ape yg comei tu?huhu

    ^^farah^^ yup.dorg berdua ada lesung pipit gitu.tp kyra ada sebelah je.kyrin dpt 2 belah.hehe

    ^^mrsadam^^ err bukan tgkap.tp pintu grill tu.ateee nak ikot org balek.melalak la.hehe

    ReplyDelete
  4. cantek pelamin itu..pengantin pon cantek...

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha