Thursday, March 11, 2010

Happy birthday, Kak rubi :)

HAPPY BIRTHDAY KAKRUBI !!
selamat hari lahir yang ke_ _(biar lah rahsia ;p). adik ucapkan semoga panjang umur dan sihat walafiat, murah rezeki, bahagia selalu & berjaya dlm hidup. hehe. yeayy malam ni wat birthday party! ecece ;p

eh gamba ni mcm fokus hutan pulak, muke orgnye blur.huhu.ok ok. ni my two sisters. eh rasanya dah sokmo letak dlm belog kan?;p

mereka sedang mengajar budak tecik ni membuat peace. lawak betol la mula2 kyra belajar buat peace. mcm jari alien. agagagga ;p

mak and my two sisters. alaaa mcm tak lengkap jek gambo ni. napa muka aku takdok? ni i nak marah ni. huhu. ateeee, susah kan, bila sorg dok kat KL, sorg kat perak, sorg kat kedah. haish. tak apa, jauh di mata dekat di hati :)

last but not least, cik nurkhayra batrisyia :)

Xoxo;
Ciare =)

1 comment:

  1. Happy birthday Rubi......
    Aku harap ko baca la komen aku ni.

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha