Wednesday, March 24, 2010

I have new bestfriend

Nak join contest anjuran puan ciare tak? Meh join ramai2.
The Perfect Vacation Giveaway by Ciare :)

Mintak mahap lah semua kawan2 yer. aku dah mentigabelaskan korg (maksud lain = menduakan). ateee kome bleh ke ilangkan sakit kepala, sengal2, angin2 kat badan aku ni? tak bleh kan? maka, harus lah aku cari kawan baru iaitu minyak angin. hukhuk

sumber: google
selain vicks, ada tiger balm, minyak cap kapak dan minyak panas kayu merah tu. perghhh sedapnyeee bila sapu kat badan ;p ehem ehem, dan tukang urut i adalah MK le. dia lah yg berjaga malam2 tlg urut aku. mmg semerbak la bilik tu bau minyak angin. tiada lagi wangian yg aku sokmo pasang dlm bilik tu. semua wangian dah tenggelam dek bauan minyak angin.

sabar lah yer sayang. berkorban apa saja yer :)

sekian, wassalam (padahal mula2 tak bg salam pon)

Xoxo;
Ciare =)

1 comment:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha