Saturday, March 6, 2010

I'm changing the layout for this page :)

So you see lah kan? blog sedikit haru biru. kejap senget kejap ke tepi kejap ke kiri. penin aku. haha. skrg mcm kosong plak aku tgk blog ni. ada cdgn tak nak letak ape kat belah kiri ni? kosong beno. rasa nak letak katun tp teman idak le kretip sgt sbb teman ni minah bunga. haha.

ok apepon, sila la komen dan beri cdgn nak wat ape ngn layout aku ni. haih (-_-")

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. dah ok dah mcm gini. sumtimes less is more tau! :p

    eh ciare~ aku dh tau dh ko nk g cuti cuti ke mane. hihihi. wahhhhh bnyk nye duit sakan melancong. hehe

    ReplyDelete
  2. ^^mun-e^^ tu lah, xnak serabut dah. cukup la macam ni (buat masa ini ;p)

    erk?? cuti2? sape gtau? huhu. alaaa mn ada byk duit.sekadar jalan2 sajoo.xde duit xyah beli ape2.yg penting jalan2 :) huhu

    ReplyDelete
  3. header cantek... :D
    syabas puan ciare :)

    ReplyDelete
  4. Blog header baru cumil...suke!

    ReplyDelete
  5. ^^miera & kak ili^^ yeke?perlu ditambah lg ke?TQ ek :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha