Friday, March 5, 2010

Minggu depan maksu datang :)

Ya Allah. rindunya aku dekat anak2 sdara aku ni. rasa balek keje ni trus nak balek kmpg dibuatnya (tol duta kat tepi bgunan je ni. dah melambai2 dah pon. wuaaa nak balekkk). rindu bukan main2 ni. rindu sgt2. haih. kalo anak sendiri ni mau aku nangis tiap2 ari sbb tak dpt jumpa ni. huhu. tunggu ya, minggu depan acu ngan pashu balek. kita g jalan2 ye

my elder sis sedg mendukung kyrin. si kyra plak mcm tgh merenung masa depan tu ape kes?? haha. sabo jelah nyah. comeinyaaa :)

budak ni dah amek jawatan kaki amuk yg disandang oleh kyra setelah sekian lama. kakak aku ckp kyrin plak ske meragam n ngamuk. naseb baik si kakaknya dah pandai dengar ckp n arahan mama dia :)

erk!! ape kena ngn budak ni? rambut dah repang mcm kena sondol kura2 aku tgk. bila gelak pulak molot bukan main luas lagi. ni konfem lah amek molot mama ko yg suke pot pet pot pet tu. wakakaka ;p

dan yg paling dirindu adalah MAK. rindu sgt2. emm gamba mak tak payah letak. cukup jelas dalam hati. i miss you mak. tunggu adik balek mggu depan yer ^__^

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. tiap2 hari saya baca blog ciare..best2....
    semoga sentiasa bhgia dan dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  2. comelnye bile kyra merenung masa depan..
    heheheh

    ReplyDelete
  3. ^^anakbapak^^ tiap2 hari.uuu terharunya :D timekasih.slalu2 la sggah sni lg yea :)

    ^^miloicekaw^^ ;) emm tak sabar nak jumpa dia.hihi

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha