Thursday, March 18, 2010

Nak berkongsi dengan anda ^_^

Nak join contest anjuran puan ciare tak? Meh join ramai2.
The Perfect Vacation Giveaway by Ciare :)

Assalamualaikum :)

So apa aktiviti korg tghari ni? takkan melepek kot lepas makan? huhu. jom jom kita pegi berzikir. tak payah pegi jauh2. dengar online saje. hehe.

Sape kenal Dr Badrul Amin? hmm aku tak tahu la sgt biografi dia mcm mana. tp aku mmg suka dengar zikir2 yg keluar dari mulut dia. lunak dan rasa menusuk kalbu insafnya tu.

Zaman sekolah asrama dulu, kan selalu pasang zikir2 ni kat asrama/masjid sekolah :) ish teringat zaman2 sekolah dulu. Dulu berganda2 baiknya diri ini. tak adalah baik sgt, tp selalu la baca quran kat masjid, solat sunat, qiamullail (padahal terpaksa ;p tp skrg aku sedar dan bsyukur cikgu paksa sbb bila dah besar jgn hrp nak buat sorg2. huhu), berzikir panjang lepas solat, baca matsurat tiap hari bila dilanda period dan mcm2 lagi.

Walopon aku sekolah teknik JE, tp alhamdulillah keagamaan mmg dipupuk secara tiptop oleh cikgu. terserah pd anak murid je nak kekalkan atau nak jadi setan. huhu

So, jom dgr zikir :)

Dr Badrul Amin - Alunan Zikir Munajat 1

Dr Badrul Amin - Alunan Zikir Munajat 2

Tak salah kan berkongsi :) tiap satu zikir ni dlm 20 minit lebih. kalo korg ada sambungan zikir ni roger2 ek.

Xoxo;
Ciare =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha