Monday, March 22, 2010

Penangan Bihun

Nak join contest anjuran puan ciare tak? Meh join ramai2.
The Perfect Vacation Giveaway by Ciare :)

Assalamualaikum
Ari jumaat lepas, ada mini reunion puteri 7 (err nanti la aku publish pasal entri ni. hehe) kat umah Ja di Putrajaya. Kebetulan ada ahli kelab puteri 7 terbang dr kelate. tu pasal tetiba ada mini reunion. sorry ateh, sbb ko jauh. erm nanti kita wat reunion kat umah ko time majlis ko kawen k. insyaAllah.

So nak dijadikan cerita, menu bihun digantikan dgn nasik lemak. Sori Ja sbb aku wat acuh tak acuh dgn nasik lemak ko. sbb dlm hati aku nak sgt2 dgn bihun. tu pasal otak weng weng sket tak dapat bihun. Sori Ja. jgn amek ati yer.

So arini akhirnya aku dpt bihun. itadakimasssss :D

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha