Wednesday, March 3, 2010

perbandingan = comparison

Perbandingan sajoooo. utk rujukan diri sendiri di masa hadapan. tak penting utk bacaan umum. mind you. uhuk uhuk T__T

kiri: pose muncung memberi efek selim sket la nyah
tengah: pakai tudung cara skema alam. hasilnya? kembang semangkuk
kanan: berusaha utk menten fashion shawl walopon telah berkembang sbanyak 9kg. ala relax la baru 9kg. nti dah 20kg baru kita nangis sama2 k T______T

baiklah, itu saja dari puan ciare ptg2 ni. rasa nak minum petang sandwich beauty yg sedap tu lah. dah alang2 naik 9kg so nak bagi genap 10kg. lagi membahagiakan.

wuaaaaa T_______________T

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. Ciare,
    Walaupun naik 9kg, tapi tak nampak pun perubahan kat muka tu...maintain je.

    ReplyDelete
  2. betul2 mrs zuki..puan ciare naik berat badan pun, muka mantain cun..cayalah!!

    ReplyDelete
  3. ^^Kak ili^^ mmg nampak tak ada beza sbb tak letak gamba sebelum naik 9 kg T__T

    ^^farah^^ gelak itu awet muda kata org :D

    ^^norhaizan^^ cun ka jerawat bersepah tu?rasa nak anta muka pegi polish kereta T__T

    ^^N^^ adalahhhh :((

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha