Saturday, March 20, 2010

Rintihan Pagi Sabtu

Nak join contest anjuran puan ciare tak? Meh join ramai2.
The Perfect Vacation Giveaway by Ciare :)

Saya......puan ciare.....adalah kurang sihat. lemau sangat rasanya (ni kes telebih tido le ni. kahkahkah). pastu mcm2 lah lg aku rasa. tak sedap badan. sakit pinggang, sakit lutut, sakit tapak kaki (sakit tapak kaki ni serius lawak gile bila dipikir2. haha), sakit kepala, etc. tu belom masuk bab mengantuk. aku rasa ngantuk sokmo. ari keje opis isnin-jumaat minggu ni, tiap hari aku tido sejam lebih okay. sampai terlajak2 waktu rehat. ampunnnn bos. takpa, yg penting keje done!

em tu je lah nak ngadu kat belog. suami pergi keje mencari rezeki. emm naseb tghari ni ati ada. ada kawan nak borak2. eh, silap2 aku tido je nanti walopon ati depan mata. ops! haha

Xoxo;
Ciare =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha