Saturday, March 20, 2010

Sambutan ulangtahun. eh bukan, ulang bulan lah ~~

In a few days, (less than 10 days actually) maka genaplah bulan yang ke-10 perkahwinan kami. uhuk uhuk. hampir 10 bulan rasanya. napa aku rasa mcm cepat yek. dan dalam masa few weeks jugak MK akan bertambah lg 1 angka. teehee ;p yeayy aku rasa muda. hehe.


Sebab bila birthday MK tiba dan selagi belum birthday aku, dia bertambah lagi setahun extra lebih tua dari aku. eh bukannya dia tua setahun dari aku, tp total beza umur kami bertambah lagi setahun. so aku lg bertambah2 muda laaa. kahkahkah. tak paham? tak paham tak apa :)


**cerita tak penting. sbb tu kecikkan font* Oh teringat lagi masa aku kawen tahun lepas umur i baru 24 tahun okek. dan skrg masih 25. ehem ehem mudanyaaaaa aku. kahkahkah ;p (ape ke gila pempuan ni??) tak apalah, yg penting, adalah penting utk perempuan nampak lebih muda dr suami dia. kenapa? saje jelahh. ini adalah falsafah puan ciare. hehe. jika kamu rasa tak penting siapa nampak muda siapa nampak tua, terserah lu deh (slang indon jap), tapi bg saya ia penting. jadi, keputusan utk kahwin dgn org lagi tua dari saya adalah keputusan yang bijak. okay mcm tak penting saje cerita ini, mari skip.


Oh ya, aku nak bercerita mengenai ulang~bulan yang ke-10 kami dalam masa beberapa hari lagi. dan yang paling best, hari istimewa itu akan disambut di tempat yang best. hehe. yeayy!! honeymoon time (tiada unsur gatai di sini. hanya kegembiraan normal ;p). alaaa actually takdak plan pon nak sambut ulangbulan ke-10 di sana. cuma kebetulan :) tapi bila ulangtahun perkahwinan yg pertama nanti harus kot kita sambut di tempat yg special (jika ada rezeki lebih.ingat laki aku cop duit T__T tp kalo betol dia cop duit pon i okay je. wakakaka. gila!)

Okay fine, ini entry merepek mcm &^%$#@*&^$@$^&*^&^$%$# maka aku disabled kan comment. kahkahkah

Xoxo;
Ciare =)
© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha