Friday, March 26, 2010

Selawat Tafrijiyah. elok amalkan

Nak join contest anjuran puan ciare tak? Meh join ramai2.
The Perfect Vacation Giveaway by Ciare :)


Sape yg perasan, dah hampir sebulan jgk aku letak selawat ni. ermm ke baru 2 minggu lebih ek? tak ingat sgt. tp dah alang2 letak kat belog sendiri, aku baca la jugak selawat ni bila masuk belog. sgt menambah pahala :) hehe. ateee, kalo kome nak baca, bacalah. aku mmg nak kongsi dgn korg pon. insyaAllah semua doa dan hasrat anda akan tercapai :)

Nah info utk korg. Nak paparan lebih jelas, scroll blog ni paling bawah. ade le doa ni nanti.

Selawat TAFRIJIYAH atau dipanggil Selawat NARIYAH

1. Menurut Imam Ad-Dainuri, barangsiapa membaca selawat ini 11 KALI setiap hari setiap lepas sembahyang lima waktu, REZEKInya tidak putus-putus dan mendapat kedudukan yang tinggi.

2. Menurut Imam Al-Qurtubi, barangsiapa membaca selawat ini 41 KALI atau 100 KALI, ALLAH akan menghilangkan segala dukacita dan dimudahkan segala urusan kehidupan.

3. Barangsiapa membaca selawat ini 313 KALI setiap hari, nescaya akan terbuka beberapa rahsia ghaib.

4. Barangsiapa membaca selawat ini 4444 KALI akan tercapai segala cita-cita dan hajat dunia dan akhirat.

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. yeke..tak tau lak...
    thanks kongsi..same2 la kite amalkan nyer...

    ReplyDelete
  2. thanks 4 sharing...tak tahu pon..hehe..jahil kan saya

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha