Tuesday, March 23, 2010

Sorry sebab tak dapat balas komen

Nak join contest anjuran puan ciare tak? Meh join ramai2.
The Perfect Vacation Giveaway by Ciare :)

sori lerrr sgt2 sbb tak dapat nak blas2 komen kat belog ni. bese lah kat opis ni, semua dorg nak 'block'. aku punye googletalk pon mcm kejap idup kejap kiook. ym?? itu dah lama terkubur kot. utk blogging world, aku hanya bleh bukak certain blog, ada blog2 yg tak dapat bukak atas sbb2 tak munasabah. naseb blog sendiri aku bleh bukak kat sini ;p

dan komen2 anda semua yg sweet2 belaka tu hanya bleh dibaca dan dipublish saje. nak reply tak dapek sbbnye...sebabnye tak bleh lah! huhu. mmg lah aku ade beruk~band. tp aku pasang kdg2 time lunch saje. time tu lah mcm2 benda aku nak buat. bila balek umah pulak harus lah tak menyempat dah nak layan belog. loya tekak aku tgk blog. so, sgt2 soriiiiiii ek tak sempat bls komen. sbb aku ni jenis suke blas komen korg kat sini. jd, sila2 lah beri aku masa utk bls komen korg ek. itu pon maybe on weekends kot.

dengan itu, sekian berita terkini. huhu. tata~!

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. ^^N^^ tak sangka harini bleh pulak balas komen. ape ke gilanya :P

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha