Monday, April 5, 2010

Dalam hati ada taman

Nak join contest anjuran puan ciare tak? Meh join ramai2.
The Perfect Vacation Giveaway by Ciare :)

Kenapa dalam hati ada taman? sebab malam tadi sebelum tido, perkataan terakhir aku dgr sblum lelap mata adalah "dalam hati ada taman" yg dicakapkan oleh hero cerita adnan sempit masa anugerah yg berlaku kat genting tu. apetah nama award tu, ABP ek? huhu belasahhh ~~~

aku ni idak le suke bangat dgn mende2 gini (yeke? bukan ko suke ke rancangan gini? ;p). ateee, propesyen i surirumah. baik tgk cerita naked chef ke hape (bukan chef yg berbogel yer ;p tp aku mmg suke tgk keselambaan dia memasak. cayalah!!). baik utk masa depan rumahtangga :)

ohya! sudah lama aku tak masak kan? kalo aku rajen masak, harus status FB aku lajuuuu je cerita pasal menu itu ini. skrg?? tidak lagi. bye bye dapur, saya tak suka anda buat masa ini T__T. hehe sian dapur jd mangsa.

emm apa lg nak ckp ek? update pasal bandung?? is a BIG NO!! aku rasa nak demam bila tgk gamba2 kat sana. tak apalah, pospon okayyyy. nak taip berkataan Band _ _ _ pon dah buat aku rasa nak baling laptop ni. hish menyampah sgt2. ntah kenapa la dgn aku ni. jgn pelik2 bleh tak ciare?? tak bleh! hihi.

oh, last but not least, saje nak warwarkan kat sini. semalam adalah harijadi MK yang ke 17 :) hehe. tahun ni laki aku amek baru SPM. wakakaka ;p apa event sempena harijadi dia smalam? nothing. tiada apa2 event. bini dia asik mengerang kesakitan lepas tu mundar mandir dalam umah last2 terbongkang atas tilam. MK yg tolong kemas umah, mop lantai, basuh baju, sidai baju, basuh pinggan, pastu sempat repair keta lagi. hehe. betapa penyayang dan memahaminya suami saya :) walopon dia tak tahu masak dan hanya beli makanan tapau dari kedai utk saya, saya tetap terharu~~ (apehal la tetiba bersaya saya ni?)

Untuk suami saya, Sesungguhnya saya percaya Allah telah mengkurniakan sebaik2 lelaki untuk saya, iaitu kamu wahai MK,
Walaupon saya tahu kamu mempunyai kekurangan, saya akan menutup kekurangan kamu, seperti mana kamu menutup kekurangan saya...

MK, saya sentiasa berdoa agar perkahwinan kita kekal ke akhir hayat dan sentiasa berbunga2 cinta.
Saya sgt2 cinta kamu tau wahai MK....
Terima kasih kerana kamu selalu membuat yg terbaik utk saya, selalu tlg selesaikan masalah saya yg pelik2 ini, menjadi tukang picit kepala penin dan badan2 sengal saya di waktu malam serta mendodoikan saya, memberi semangat ketika saya tak sihat mcm sekarang ni..dan mcm2 lagi lah yg MK buat saya terharu T___T

MK, InsyaAllah kehidupan kita akan bertambah ceria. Allah telah menjawab doa kita. semoga kasih sayang cintan cintun kita akan bertambah erat sampai bila2. Aminnnn :)


p/s: kpd peserta contest, jgn risau.
aku dah pegi kesemua page korg.
cume tak sempat nak tgglkan komen.
by friday, aku akan listkan kesemua
peserta contest ok. tungguuuu

Xoxo;
Ciare =)

7 comments:

  1. yunk..x sehat ke..pics pon x de ni haa..

    ReplyDelete
  2. erk...sorry nak tanya..dah pregnant ke? kalau dh.. :) congrat! kalau belum..cuba lagik ek...jgn tensi2..

    ReplyDelete
  3. aah..macam dah pregnant je.....huhu..nak sorok2 ye..... :)

    ReplyDelete
  4. ciare,
    aku x kire... walaupun xconfirm lg tekaan aku betul ke tak aku tetao nak ucap tahniah jugakkk...
    take care ok...

    ReplyDelete
  5. hehehe macam gud news jep.. alhamdullilah.. :)

    ReplyDelete
  6. dalam hati i pun ada taman! weeehooo! haha

    http://twinkywinkystars.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ^^N^^ huhu.mmg xsihat sgt.nak edit gamba pon xlarat :((

    ^^kak amy^^ alaaaa..tanya la muni :P

    ^^fashya & zarith^^ TQ :)

    ^^biku^^ mmg sgguh tak disangka2 ko bleh hapal dialog dia :P

    ^^miera^^ alhamdulillah :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha