Friday, April 23, 2010

Dan pemenangnya adalahhhhh......**drum rolls**

Okay setelah sekian lama aku mempekasamkan nama2 pemenang serta menangguhkan bbrp kali utk umumkan pemenang, akhirnya aku nak memperkotakan janjiku. tak tido lena babe sbb asik lengah2kan janji. well, aku bukan sengaja nak lengah2kan. sila salahkan MK. eh napa salahkan dia? kahkahkahkahkahokaytaklawak T__T

Dan seperti yg dijanjikan. saya telah memilih 3 org pemenang. jeng jeng jeng. neves x?? ;p sila skroll ke bawah ;)

V

V

V

V

V

V

V

V

eh ini gamba aku!! hahaha

okay sudah. cukup annoying. hakhak. okay. ini serius. so aku pilih 3 pemenang. semuanya pemenang. so takdak nombor 1, 2 atau pon 3. semuanya menang sama rata :) sbb adiah pon sama. hakhak. inilah dia pemenang2nya :D

fit mama to be ;)

Sila la klik link2 yg disediakan utk pergi ke blog mereka :) Ops, secara kebetulan aku kenal 2 pemenang ni. hihi. keciknya dunia. tp itu bukan la markah tambahan utk mereka, sbb aku ni mmg tak suke nak pilih2 kasih ni. adil tu penting :)

apepon, aku suke ketiga2 gamba ni. meh nak cerita sket.

gamba Ina: aku sukeee sgt2 pose beliau yg tidak cover2 tu. dia punye happiness tu aku bleh rasa tau. sampai rasa nak turut serta beliau naik bot. hehe.

gamba Dna: gamba dina pon cantek di mata aku sbb panoramanya indah. cube korg tgk dia punye kwsn pantai tu, putih bersih air jernih. pastu pose dia pon nampak selamba :)

gamba fit: yg ni dah tentu2nya aku suke angle gamba ini ditangkap (abes la kembang si rebak aka photog ;p). mmg perfecto aku rasa. kalo buat cover majalah cuti2 malaysia pon aku setuju. hehe

oklah, apapon ni mmg dipilih atas dasar mata aku menilainya. bese la taste org lain2 kan. kalo semua suke biru, sapa nak suka PINK?? toi tak?? maka, jgnlah ada yg terasa hati, tidah puas hati dan sbgnya. maafkan patik yg hina. hukhuk.

last but not least, congrats kpd pemenang. winners, sila email (ni email i: narapidana84@yahoo.com) alamat dan phone no anda ok. adiah akan dipos sabtu depan. sbb sabtu ni aku ada training. to fit, xyah la pos2, i kirim pd suami mu sajooo. heheh ;p

Xoxo;
Ciare =)

9 comments:

  1. waaa tak sangka menang..
    kalau tgk gambr2 peserta lain cam lebih menarik..
    ape2 pn tenkiu ciare..

    ReplyDelete
  2. erm..patut neena leh menang gak.. sy xknl pon die n die pon xknl die.. tp pic yg dipertaruhkan unique gak.. erm xpe la..
    tu hak awk nk pilih sape..
    tahniah pd yg menang ye!!

    ReplyDelete
  3. horey2..menang...hihihi..sokaaa..macih2..

    ReplyDelete
  4. tahniah untuk semua pemenang! semuanya layak... tahniah..

    ReplyDelete
  5. Tahniah semua...
    Salah tekaan Kak Ili...

    ReplyDelete
  6. thanks sebab pilih kite as 1 of pemenang...
    semua cantik... semua menang... kan?

    ReplyDelete
  7. ciare walaupun aku hanya berdiam tatkala dikau menganjurkan contest ni, tp dlm banyak2 aku memang pilih no 1 yang ina acik tu sbb dia nampak sgt hepi...yg tu menarik minat iols..

    ReplyDelete
  8. Tahniah kpd pemenang....i like too.

    ReplyDelete
  9. wak... kite dh emailkn kite nyer address...

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha